Yurt dışında mı Türkiyedemi hayat kurmak mantıklı?

dışımı yoksa türkiyede hayat kurmakmı. Yaşım 18. Yurt dışına gitme imkanım var. Sizce hayatım hangi ülkede daha iyi olur. Benim gideceğim ülke viyana arkadaşlar. Ailemden ayrı kalmak çok zor olucak bu travmayı atlatırım umarım. Viyanada babamın yanında kalıcam. Babamla ilk defa aynı evde yaşıycam. Küçükken annemle boşandıkları için hiçbirzaman evde baş başa yaşamadık. Orada tek ikimiz yaşıycaz annemle kardeşim burada kalıcak. Çok korkuyorum heyecanlıyım. Acaba yapabilirmiyim neresi daha mantıklı sizin fikirlerinizi almak için yazdım. Umarım depresyona girmem orada. Alıştığım ülkemden evimden yatağımdan ayrılıp bir başka yabancı ülkeye eve alışıcam. çok korkuyorummm bana destek veya fikir yardımcı olursanız sevinirim öptümmmmYurt dışında mı Türkiyedemi hayat kurmak mantıklı?
Yurt dışında mı Türkiyedemi hayat kurmak mantıklı?
Cevapla