Yurt dışında çalışıp Türkiye’de yaşamak mantıksız mı?

Merhaba arkadaşlar hem Kanada hem Türkiye vatandaşıyım. Mühendis olduğum için uzaktan çalışmaya müsait bir işim var. Burada hayat giderleri de yüksek olduğu için ay sonu çok fazla birikim ortamı olmuyor. Şartlar buyken aklımda hep bu soru geliyor acaba Yurt dışında çalışıp Türkiye’de yaşamak mantıksız mı? Tl ye çevirince 40-50bin tl maaşa denk geliyor çok şükür kendi evim de var ama yinr de sizin fikrinizi merak ediyorum aynı durumda olsanız ne yapardınız?
Sizin fikriniz nedir?
Yurt dışında çalışıp Türkiye’de yaşamak mantıksız mı?
Cevapla