Kadınlar düzgün insanları neden seçmezler?

Liseden beri düşünüyorum bunu , bakıyorum iyi insanlar ahlaklı insanlar hep bu hayatta kaybediyor. Tercih edilmiyorlar. İyi bir insan olmak enayilik olarak görülüyor. Kadınların yapmış olduğu seçimlerde aslında sosyal çürümeyi sağlıyor. Kötülüğün hızla yayılmasına sebep oluyorlar.
Kadınlar düzgün insanları neden seçmezler?
Cevapla