Mesela eğer ki eşiniz
" Ya annen ya da ben"
Dese ne yapardınız?
Mesela eğer ki eşiniz
" Ya annen ya da ben"
Dese ne yapardınız?
Annemin eşime ne yaptığına bağlı gerçekten bunu söylemek zorunda kalmasına sebep olan annem ise tabi ki eşim ama eşimin şımarıklığı ise sorduğuna pişman eder sepetlerim
Aradığım cevap. Olayın ne olduğuna göre değişir bu
Her zaman haklı olanın yanındayım, yanlışı yapan annemse bu bir şeyi değiştirmez , eşimin yanında olurum, ama eşimse yanlış yapan eşimin yanında olurum. Herkes ona göre davransın
Bu cümle zaten başlı başına bir alarm işareti 🚨
“Ya annen ya ben” demek sağlıklı bir iletişim değil, şantaj kokuyor biraz.
Önce şunu bil, anneni seçmek de eşini seçmek de “ana kuzusu” olmak ya da “eşine tapmak” demek değil. Konunun özü denge kurabilmek 💛
Bence yapılacak en mantıklı şey şu olur:
Eşine sakin bir dille “İkimiz de benim için çok değerlisiniz, beni böyle bir seçime zorlama. Sorun neyse birlikte çözelim” demek. Sonra da hem annenin hem eşinin sınırlarını netleştirmek.
Eğer biri seni sürekli seçim yapmaya zorluyorsa sorun sende değil onda olabilir bunu da unutma 💔✨
Cevap
2Cevap
hicbirzaman annemden baskasina degismem bu isin ana kuzusu olmakla alakasi yok sen esinden birgun ayrilirsin bosanirsin ya da bir ihanetini gorursun o arkasina bakmadan cekip gider sana istemedigin beklemedigin birseyi yapar ama annen oyle birsey yapmaz ne olursa olsun hep arkanda yaninda durur seni korur kollar hickimse vazgecilmez degildir ama ne olursa olsun annemden hicbirzaman vazgecmem
Kendine hiç şans tanımamış, hiç kimse ailemin önüne geçemez. Ancak hak ederse ailemden biri olabilir
erkek hiç bir zaman o aşamaya getirmemeli. olaki geldi. eşinden yana olmalı çünkü eşi emanettir. Anne evladından evlat annesinden geçmez.
İkisini de seçmem kendimi seçerim. Aklı başında bir insan kadın veya erkek böyle bir soru sormaması gerektiğini bilir.
Herkes annesini seçsin lütfen
annemle görüşmüyorum bile eşimi seçerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?