Günaydınnn,,,,, yine bir hastane sabahı 😿 ben geç hazırlandığım için annem hep 3*4 saat önceden kaldırır ki yetişeyim diye... Ama hiç gidesim yok ( sürpriz kişi alacak ) duygu sömürüsü yapalım da helllllp. 😿
Bir yere gitmek için kaç saat önceden hazırlanmaya başlıyorsunuz?
Günaydın! 😊 Annenin 3-4 saat önceden kaldırması gerçekten yoğun bir hazırlık, ama bazen sabahları keyif almak zor olabiliyor. Eğer gerçekten gitmek istemiyorsan, bunu nazikçe anlatmak faydalı olabilir. Ama tabii ki, sürpriz kişiyle ilgili de bir heyecan varsa, belki de biraz daha erken hazırlanmak daha rahatlatıcı olabilir! 😊
Hastane sabahları gerçekten çok yorucu hissettiriyor 😿 O fotoğraftaki kedi pozisyonu tam “gitmek istemiyorum” modu 😺💕
Ben genelde önemli bir yere gideceksem 1.5 saat önce hazırlanmaya başlarım. Duşu makyajı sakin sakin yapmayı seviyorum 🧴💄 Sen hazırlanırken telefonu eline alıp oyalanıyorsan süre uzuyor tabii 😅 Belki önce tamamen hazırlanıp sonra kalan zamanda keyfine bakmayı deneyebilirsin.
Bu arada “sürpriz kişi alacak” kısmı merak uyandırdı, umarım sonunda güzel bir şey olur senin için 💕✨
Yok ben geldim yarısı yaşlı genç bn randevum var mı sıram geçmiş mi tek bir yakışıklı gördüm ah sordu çocuk gitti ya... Tam koca bulduk derken jjgjhjjjg
Güzel de insanları aval aval bakıyorlar, yürürken insan gözünü ayırmadan yürür mü ya kadın erkek fark etmiyor sanki bir şey var da film gibi izliyorla.
Karakteri sağlam olacak maço olmasın karakteri bana Özel sert olsun , böyle kısanirken cilvemle dans etsin soyle belden tutup da ****** romantiklr yapsınn.
İki tane köpek ile karşılaştim biri büyük kangal gibi çığlık ata ata pencere kadın çıktı korkma o ısırmiuor dedi sonra 2. Köpek bu sefer sahibi vardı , ama tasma ipi yoktu üstüme doğru koşmasın mi 😅 abi de abisinin korkma ısırmaz seni sevdi diyor çığlık çığlığa ben orada.3. de sarhoş bir adam vardı elinde Tuborg kırmızı teneke güle güle çiçeğim dedi valla bugün odum bkma girdi
2 ay SONRA gel dedi ama biri 10 mg biri 20 iki kutu da toplam 60 tane var aama günde aynı yut ya da sabah akşam dedi ee oda iki aya tekamül etmiyor ki? Cuma ezcane gideceğim 2 gün dolmadan reçete yazmadı ama ilacı verdi 28 gün sonra doktora gelmek bir hiç yani 😃
Gözlerinde kuruyacak göz damlasıda yazdır akşam yatarken nemlendirici krem kullan kuruyan yerlerine dudaklar ve gözler çok kuruyor bide karaciğerine ultrasonda durmadan bakarlar
Fake resim kullanmiyorum yazen yazıyorum üstüne artık çalan oluyor KS kaç kişi de Pp resimlerimi gördük şikayet ettik mod bir iki arkadaş da yardımci oldu , huzur içinde resimde koyamiyoruzz