Kişilik & Karakter konusunda 11,8b cevap paylaştı.
Ucu ucuna bir yere gitmeyi hiç sevmiyorum. Bir terslik çıkmadıktan sonra erken çıkarım evden. Diğer türlü gidesiye kadar geriliyorum. Yetişcem mi, bekletir miyim diye düşünüp durmaktansa erken çıkarım evden. Spontane gelişen durumlarda da 10dakika yeter hazırlanmam için. Beklemeyi ve betletmeyi sevmediğim için her zaman çabuk hazırlanırım.
Gideceğim yere göre değişir fakat en fazla benim hazırlanmam 30 35 dk sürer oda özel bir yere gideceksem ki uzun zamandır özel hır yere gidecek olsam bile 45 dk öncesinden giyinir hazirlanirim. Sanırım zamanla pratiklestim galiba...
Max 5 dakika sürer. Zaten özel bir hazırlık yapmam neresi olursa olsun. Giyeceklerim hazırdır önceden. Onları giyer, maskemi ve kulaklığımı alır çıkarım
Ben çok yavaş hazırlanıyorum. Çünkü acele edince ne yapacağımı unutuyorum. Eğer sabah erken kalkıp çıkmam gerekiyorsa duşum yarım saat sürüyor zaten. Bakım rutinlerim de öyle. Makyaj yapacaksam oradan da 10 dk, kombinimi geceden yaparım zaten. Saçlarım o arada kuruyor. Eğer zamanım kalırsa düzleştiriyorum Kalmazsa kıvırcık kullanıyorum. Kahvemi içmeden de çıkmam. 90-130 dk falan sürüyor