Eşimden boşanmak için somut sebebim yokken evlilikten bunalmam normal mi, ne yapmalıyım?

Eşimden boşanmak için elle tutulur bir sebebim yok. Ancak sanki evlilik insanı değilmişim gibi bir hissiyatla evlendiğimden beri mücadele ediyorum 5 . yilimizin dolmasına az kaldı. Bir rutine bindi evlilik gerçi basinda da bir hareketlilik yoktu. Gerçekten bu hissi yaşayan var mı hayat kaciyormus ve ben bir kapana kısılmış hayata yetisemiyormusum yeterince hissederek yasamiyormusum gibi bir bunaltı. Mutlu da hissetmiyorum. Bekarken de melankolik bir insandim evlilikte de aynen devam ediyor depresyona yatkinligim çok fazla. Kendini tanımak ve hayatını ona göre yaşamak konusunda sanki çok gerideymis gibi bir hissim var. Ve evlilik bana çok kısıtlanmış hissi veriyor

Eşimden boşanmak için somut sebebim yokken evlilikten bunalmam normal mi, ne yapmalıyım?
Cevapla