30 üstü evlenmemis güzel bir kadınla ilgili ne düşünürsünüz?

Boyum bosum yerinde , yuzum guzel, meslegim yerinde kurumsal bir firmada caliyorum ama sevmek sevilmek de bir rizik iste evlilik de bir rizik. Cok isteyenim oldu, yalan soyleyemicem , bunlarin pek cogu da kalbur ustu zengin adamlardi ama para puldan ziyade jcimde bir seyler ucurmasini bekledim. Olmadi, bir sey hissedemedim geldigim bu yasimda insanlar 1. cocugunu buyutmus okula gonderirken 2. cocugun hazirliklarindayken daha Nisan bile yapamamis olmak

30 üstü evlenmemis güzel bir kadınla ilgili ne düşünürsünüz?
Cevapla