• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

30 yaşına bekar bir kadın için ne düşünürsünüz?

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
18
Yapay Zekaya Sor

Hiç sevgilisi de olmamış ve bekar

30 yaşına bekar bir kadın için ne düşünürsünüz?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
9 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı.

    Günümüzde kriz dönemi gayet normal kimse iş bulup evlenrmiyor bir ailede 3 kişi okulları bitirmiş iş bulamıyor ümide evlenemiyor sorun sizin değil sorun devletin uculmayan hava alanları yapacağına o ile bir fabrika yap insanlar iş bulsun, dünya kadar binaları kamulaştırma yapilarak satafatli cami yapmak yerine o ile bir fabrika yapmak o fabrikada binlerce insana iş vermek varken ölü yatırımlar yapmak sonucunda bu işsizlik hortladı, hatta devlete ait birsuru temel ve şarap fabrikaları tekstil fabrikaları seker kagit fabrikaları kapatıldı işçileri çıkarıldı işsiz kaldı imkanları kapandı işte onların sonucu bu ülkede işsizlik patladı millet evlenemez iş bulamazhale geldi bu devletin utancidir

    1
    1 Yorumla
    • Hadiiyani
      Hadiiyani
      7 ay

      Çok süper cevap için teşekkürler arkadaşım iyi ki varsın

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    7 ay önce bu bendim sonra sevgilim oldu

    hayat çok garip cidden herṣey aniden oluyor birden neye uğradığını ṣaṣırıyorsun. Bazen eski yazdıklarımı falan okuyorumda ne kadar dramatik bir insanmıṣım 😂 iliṣkideyken eskiden nasıl olduğunu unutuyorsun sanki hep hayatında o kiṣi varmıṣ gibi ama bazen maalesef öyle olaylar oluyor ki acaba bekar kalsaydım daha mı iyidi diye düṣünüyorsun. Buda iliṣkilerin gerçekleri maalesef hep romantik ve stabil ilerlemiyor. Gün geliyor üzülüyorsun gün geliyor gülüyorsun. Sevdiğin insanın birṣey demesi sanki sana ana bacı küfür etmiṣ gibi geliyor cidden yani bu kadar etkileneceğimi bilmiyordum. Arkadaṣımla mesela kavga etsek bu kadar alınmam ama sevgilimle kavga edince uykularım bile kaçıyor. Ben böyle birṣey olduğunu düṣünmemiṣtim ya 😂 ama maalesef insan iliṣkileri iṣte.

    O yüzden sana tavsiyem o kiṣi seni bulana veya sen o kiṣiyi bulana dek ṣuanın tadını çıkar çünkü aklında birisi olmadan bekar olarak yaṣamakda güzel bir zaman. Aceleye getirme 30 yaṣındayım diye. Gerçekden herṣeyin bir zamanı varmıṣ.

    1
    1 Yorumla
    • Sıradasenvarsinn
      Sıradasenvarsinn
      8 ay

      Kanka sana bir şey sorucam uzun ama hakkını helal et Kız arkadaşımdan benden tamamen yok oldu 30 yaşında ben 26 5 ay oldu başlarda iyiydik her şey iyi geçmişte güven problemleri yaşayan içsel sıkıntısı olan ruhsal problemler yaşayan kendine zarar vermek isteyenq hayatta gerçek aşkı bulamamış biri hatta ben de deliyim sen de delisin diyordu hatta alnını bile morartmıştı intihar düşündü hayata öfkeli bu insan için değer verdim o kadar laf etti alttan aldım sırf mutlu olsun diye istanbıl a hediye gönderdim kolye Engelledi başka numaralardan aradım çaba gösterdim değer verdim yetmedi İstanbul a sürpriz yapmaya gittim ansızın habersiz yine başka numaradan yazdım canım konuşalım edelim rettim problemleri var evwt yine de yanında oldum anlıyor musunuz o da bebim zaman zaman bazı zamanlar yanımda oldu ben aramadan aradı yanıma kadar geldi ama bir iyi bir kötü kendimi heba ettim cidden de ağlıyordu ruhsal sıkıntısı var iyi değil telefonu açmayınca bile sen niye açmıyorsun bir işler çeviriyorsun belli diyordu doğru diyor sesinden belli en son zorladım baya numarasını değiştirdi sosyal medyası kapalı yeni sosyal medyasınj buldum ben memleketteyim nasıl bulacaksın beni dedi bulurum dedi bulabilirsen bul o zaman dedi yine hayat öfkesini bana kustu 3 kere aradı gin içinde hesabını kapattı yine yok unutamıyorum tıkalı kaldım kanka ben napayım valla bak böyle yanlış anlama bok gibi kaldım ortada niye böyle yaptı bana yq madem beni sevmiyor neden bulabilirsen bul o zaman diyor şu an sosyal medyası kapalı numarayı değiştirdi nasıl ulaşırım

      Yorumla
  • Bilmem06
    Bilmem06 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 100%
    8 ay

    Bir şey düşünmem hayatını merkezine aşk meşki koymamış belki de kendine yönelmiş kariyeri için savaşmış herkes sevilecek herkes sevecek herkes hayatın merkezine birisini koyacak diye bir şey yok

    0
    0 Yorumla
  • Melih5441
    Melih5441 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    8 ay

    olabilir insanlık hali kısmet meselesi bu işler olumsuzluktan çok olumlu bir olay bence çünkü evlendiği kişiyle herşeyi öğrenip kendisini onunla geliştiricek ve ona odaklayacak çok güzel olmalı

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Öyle ama nerede bu adam jdkdib

      Yorumla
    • Melih5441
      Melih5441
      8 ay

      nerede diyorsun insanlar sana yazamıyor bile demekki kısmetini kendin kapatıyorsun :D

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Yoo yaziyolar da boş erkek çok var ortalikta

      Yorumla
    • Melih5441
      Melih5441
      8 ay

      yani burdan yazamıyorlar mesela tanımak konuşmak buna açılman gerekir hem sokakta hem sosyal ortamlarda hem bu gibi internet ortamlarıda illaki kafana göre biri çıkacaktır

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Hayat
Hayat Takip Et
Fenomen
8 ay
  • Kendi hayatını yaşaman ve kendi kararlarını alman o kadar değerli ki! 🩷 30 yaşında olmak veya sevgili yaşamamış olmak toplumun belirlediği normlardan farklı olabilir ama bu seni asla eksik biri yapmaz. İnsanların hayatları çeşit çeşit ve her biri güzeldir. Kimseyi memnun etme çabası içinde olma derim, çünkü önemli olan senin kendini mutlu hissetmen 🦋 Belki hayatına biri girecektir, belki de girmeyecektir, bu tamamen oluruna bırakılacak bir şey. Kendine odaklan, sevdiğin şeyleri yap, hayatını kendin için yaşa! 🌟 Unutma, bu hayatta herkesin yolu kendine özgüdür. ❤️

    1
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

17

Cevap

93

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.

    tanımadan bir şey düşünmem

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Başak burcu musun mükemmelliyetcilik çünkü bende öyleyim zor beğenen biriyim 30 degilim ama bende 20lerin ortasındayim begenemiyorum

    3
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evet ya başak burcuyum kız

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Ahaa kendimden biliyorum zor karekteriz.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evet ya ne olacak bak 30 unda bekarım seçenek de giderek azalıyor bu arada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Ablam var o da 30 yasinda o da başak burcu. Basak burcu tanidiklarim var onlarda bekar. Yani istedigimz kişi cikmiyor aslinda cok zor degiliz. Benimde begendiklerim oluyor da onlarda teklif etmiyor ya çok ciddiyim ya da onlarin da seçenegi cok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evet de böyle evde kalınır

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ne yapcaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Umrumda değil. Olmayacak insanla ömur geçmez

      Yorumla
    • çikolataçikilop
      çikolataçikilop
      8 ay

      bende aslan üstü yükselen başağım 25 oldum kimse yok. olacak gibi de değil. ne zormuş bu başaklık...

      Yorumla
    • Kaplan001731
      Kaplan001731
      8 ay

      Bende Başak ve bekarim kadınım olsun istiyorum yok

      Yorumla
  • S-antalya
    S-antalya Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    8 ay

    Ne düşünürüm bilmem ana sapıkça saçma bir şey düşünmem

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Tesekkurler

      Yorumla
  • aceleon
    aceleon Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 466 cevap paylaştı.

    mis çiçek çiçek

    çekiciyse tabi.

    yoksa koltuk patatesi olduğu için olmamışsa bu haltlar napalım o kızı?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Çiçek gibi de değerim bilinmedikten sonra

      Yorumla
    • aceleon
      aceleon
      8 ay

      çekiciyse kısmını gördün mü?
      itham etmek istemiyorum da çekiciysen o zaman sen adamlara izin vermedikten sonra değerini nasıl bileceklerdi ki zaten?

      Yorumla
  • joeblack18
    joeblack18 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 43%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Erkek te mantıklı gelen bir çok konu var ama kadında öyle olunca 10 kere düşünürüm. Kesinlikle bir problem var.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ne mantıklı gelen niye kadında on kere düşünüyorsun kadında da mantıklı gelen çok konus var

      Yorumla
  • Üşüyenbuz
    Üşüyenbuz Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 92%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Gayet iyi düşünürüm
    Neden yani 50 tane sevgilisi olsa dahamı iyi dicektim
    Bu bana göre büyük bi avantaj
    Ancak helal olsun derim

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Teşekkür wderim

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Kendisi istemediyse Ya çok kibirli kendine bakmadan yuksek kriterler belirlemiş ya da kimseyle geçinememiş Bunlarda değilse Kendini korumuş saf ve masum kalmış belkide ama 30 artık evde kalmış demek oyle ya da boyle pek o tarafa bakmam.

    0
    14 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      O tarafa bakmam derken

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      30 geçen kadına sıcak bakmam ilgilenmem yani orada doğru olmayan bişiler var. Gibi bir his gelir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Sen kaç yaşındasın 20 mi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      27

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Eee 3 sene var 30 olmanaa

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Kadın için sorun benim için değil

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Niye sorun olsun sen yaslanmiyor musun 2 sene sonra saçların dökülünce göbeklesinve yine genç kız derdine dusersin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      2 senede saçımın dökülmesi mumkun değil. Bununla beraber çok gür bir saçım var. Normalde 4-5 ayda felan berbere gider insanlar ben max 1,5 ayda gitmek zorunda kalıyorum Saçım normal erkeklere göre çok yoğun Göbekse bu yaşın ilerlemesiyle doğrudan bağlantılı değil Metobolizma genetik daha çok, kilo yaş ilerlemesi ile kilo almak arasında zorunlu bir ilişki yok. Genç kız mı diyorsan bilmiyorum ama Bana çekici gelenler hep Daha genç olanlar oluyor Bunu ben seçiyorum öyle hissediyorum. Olay bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Olabilir bana da 180 ve aşağısı erkek çekici gelmiyo sanırım bunun gibi bir şey zorlasam da da sevemiyom

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      İşte iç güdü işte, biyolojik devreler bi taraf doğurganlığa cekiliyor diğer taraf guc

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      30 yaşında kadın da doğuruyor ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Eskisi kadar iyi doğurmuyor. Öyle olduğu gibi daha doğurganda hissettirmiyor erkeğe

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Çocuk için böyle yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      İki tarafdada böyle Kadın niye uzun boylu Fit yapılı Geniş omuzlu Erkeği fiziksel olarak çekici buluyor? Neden guçlü erkek? İÇSEL GÜDÜ çocuk odaklı çalışır. Yani aklından gečen düşünceden bahsetmiyorum İÇ GÜDÜDEN Bahsediyorum. İçsel olarak Bu adam beni ve çocuklarımı korur başıma bişi gelse çözer halleder gibi Güven hissi veren bir yeri etkiler. Erkekse bu kadının kalçaları büyük iyi çocuk doğurur veya göğüsleri büyük iyi çocuk emzirir. İçsel dürtüsünü harakete geçirir. Çocuk odaklıdır sonuçta bizde Neslimizi sürdürmeye yönelik İlkel dürtülerle haraket eden bir canlıyız. Erkekde Kadında ve buna göre seçim yapıyor cekim duyuyoruz.

      Yorumla
  • Ustabilir
    Ustabilir Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Ya Kabugun içindekini kimse görememiş derim ya dalda ki en güzel kiraz ama kiraz sevene denk gelmemiş ya da en üst dalda oldugu için kimse erişememiş diye düşünürdüm

    1
    0 Yorumla
  • NoluyooFuat
    NoluyooFuat Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 588 cevap paylaştı.

    İffetliyse iyi düşünürüm. Geçmişi kirliyse kötü düşünürüm.

    1
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      :( öyleyim de kimse değerimi bilmiyor

      Yorumla
  • Nil_Nil_92
    Nil_Nil_92 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33 , eic 94%
    8 ay

    Kendi hayatı, Kendi kararı... Kim ne diyebilir?

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Yani bir kere bile olsa sevgili olma deneyimini yaşamalı insan. Çünkü erkeklerden bişey olmayacağını o şekilde anlıyosun ve dahada bulaşmıyosun bu tarz şeylere :D

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      😂😂 yaa ciddi misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Yani bende öyle oldu, sonra baktım tüm kızlar aynı dertlerden yakınıyor falan. Hepsi aldatıyor erkeklerin, bende aldatıldım. Aldatmayanda fırsatını bulamamıştır filan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      :D

      Yorumla
  • TürkKızıyız
    TürkKızıyız Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 42%
    8 ay

    Başkalarını bu kadar düşünme. Özgür bir insan kendini dinler. Başkalarının düşünceleri seni ilgilendirmez. Herkes algısı kadardır…

    0
    0 Yorumla
  • Shatisda
    Shatisda Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 100%
    8 ay

    Gayet normal, hayatının merkezinde ev-araba-çocuk-koca yok derim. Geç evlilik veya geç ilişki her daim iyidir :)

    0
    0 Yorumla
  • ZeynepBirinci27
    ZeynepBirinci27 Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    8 ay

    Hiç sevgilisi ilişkisi olmamışsa yazık acırım bekar olması problem değil olabilir

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Olmadı neden yazık

      Yorumla
    • ZeynepBirinci27
      ZeynepBirinci27
      8 ay

      Bir çok zevki duyguyu yaşayamadığın için acırım üzülürüm

      Yorumla
  • DeadlyPenalty
    DeadlyPenalty Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 454 cevap paylaştı.

    Kafasını açmak için kaya matkabına ihtiyaç olduğunu

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Neden

      Yorumla
    • DeadlyPenalty
      DeadlyPenalty
      8 ay

      Yahu yaş 30 insan hicmi birisini istemez

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      İstedim de zor beğeniyorum evlilik düşündüm hep ve düzgün birileri de tam istedigom gibi kişiler çıkmadı mukemmeliyetcilik var ben de maalesef

      Yorumla
    • DeadlyPenalty
      DeadlyPenalty
      8 ay

      Aman sanki sen çok mukemmelsin ya

      Yorumla
    • DeadlyPenalty
      DeadlyPenalty
      8 ay

      Bir de hadi bulsun hiç sevgilisi olmamış insanda niye kalsın uğraşsın büyütsün seni insan mi adama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Beyefendi bu elimde değil mükemmeliyetçi vur yapım var maalesef bilerek yapmuyorum

      Yorumla
    • DeadlyPenalty
      DeadlyPenalty
      8 ay

      Yani yapacak bişi yok bekar hayati devam

      Yorumla
    • felsefisorgulayıcı
      felsefisorgulayıcı
      8 ay

      istemek zorunda mı?

      Yorumla
    • DeadlyPenalty
      DeadlyPenalty
      8 ay

      @felsefisorgulayıcı istemek zorunda değil.. tabii ki de.. ama istiyor ve yapmıyor ise saçma.

      Yorumla
  • hangovers
    hangovers Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı.

    30 bekar erkek olarak hiçbir şey düşünmem bazı şeyler olmayınca olmuyor gerçekten

    0
    0 Yorumla
  • Volkanse
    Volkanse Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    8 ay

    Nedeni önemli. Bazısı çok dindar mesela. Bazısı da tipten kaybetmiş.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Zeki olduğunu düşünürüm, maddi olarak bir erkeğe ihtiyacı olmadığını düşünürüm. Çoğu kadın maddiyatı olmadığı için evleniyor, maddi gücün aileden ya da kendinden varsa hiçbir erkek çekilmez

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    Sıkıntılı. burnundan kıl aldırmayan mükemmeletçi egolu bir popo. Erkeklerle anlaşmak istemeyen hatta belki erkek düşmanıdır diye düşünürdüm. Genel anlamda uzak durmayı tercih ederdim.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Kadınların en çok söylediği yalan. En zararlı olanı da bu... 30 lu yaşlarında ki kadınları ya da erkekleri daha gençsin kısmet vs saçmalıklarla avutmaları... Kadın-erkek 16-24 arası üremeye güdümlü çok güçlü hormonlarla bile birilerini bulamıyorsan ileri de hayat düzenin oturmuş hormonların sakinlemiş ve en önemlisi iş güç durumları yoğunlaşıp bir alışkanlık durumu aldığında yanlızlık... Çok zor bir karşı cinsle yakınlaşman sevgililik yoluan girip evlilik sonucuna varman... %90 1 hafta belki 2 hafta dayanırsın sonra ben yanlızken rahattım yanlızdım acı çekiyordum ama rahattım dersin dönersin geri acı çekiyormuş gibi hissetmeye hep aynı döngü. Bu döngüyü bozmak için genelde erkek çok efor sarfetmeli o da buna değmez. 1 ayı çıkarabilirse erkek alışkanlığın kırılıcak ama o 1 ay da ayrılık çok yüksek ihtimal ve kadın tarafı özellikle istiyicek çünkü öncesinde rahattım diyicek. Erkekte bu %40 kadında %80 eski rahat kendince huzrlu hayatı istiyicek acı çeksede. Alışaılmış davranışı bu çünkü.

      Yorumla
  • bitcoinbiletcom
    bitcoinbiletcom Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    8 ay

    Bekar ise evlenme ve anne olma zamanının geldiğini düşünüyorum.

    0
    0 Yorumla
  • felsefisorgulayıcı
    felsefisorgulayıcı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 19 , eic 100%
    8 ay

    varya umrumda değil ben hep bekar kalmayı düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • 99lost1177
    99lost1177 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 33 , eic 100%
    8 ay

    olumlu olumsuz birsey dusunmem kimseyi tanımadan herkesin kendi tercihidir bekar kalabilir

    0
    0 Yorumla
  • BuOlsa
    BuOlsa Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 34%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı.

    Nasip hersey nasip Allah o kişiye iyi gelecek biriyle taniştirip karşilaştirsin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    8 ay

    40 yaşındayım ve bekarım senden farkım yok. Ne düşünüyorsun🤣 benim için sorun yok senin içinde olmamalı

    1
    0 Yorumla
  • MawiTech
    MawiTech Takip Et
    Guru Yaş: 109
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 797 cevap paylaştı.

    30 yaşına kadar sevişmiş sevişmiş evde kalmış kimse almamış diye mi düşünelim?

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Hayır canım mısın

      Yorumla
    • MawiTech
      MawiTech
      8 ay

      başkaların ne düşündüğünü önemseyerek onlar ne düşüyor diye önlem alarak hayat geçmez kocaman insansın kendin nasıl mutlu olacaksan öyle yaşa ve öyle yap olur mu?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    8 ay

    İyi yılışık değil demekki geçmiş de temiz. İyi düşünürüm.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Ama bekarım hala

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Çıkar muhakkak biri.

  • ssorens
    ssorens Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    8 ay

    Hiçbir şey düşünmem. Son derece normal bir durum senin gibi milyonlarcası var toplumda. Ben de 28 yaşındayım aynı durumdayım fakat bu beni geren bir durum değil. İnsanların söylemleride beni bağlamaz.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    8 ay

    Açıkçası çekingen olduğunu ya da ailesinin çok baskıcı olduğunu düşünürüm

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evet

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Hatta seni beğenen de olmuştur zamanında ve sen de
      " Biz sadece arkadaşız" demişsindir otomatik olarak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evet oldu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      O zaman ağlama burada 😀

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Hiç bir şey düşünmem
    Bende 31 yaşındayım. Benim hakkımda ne düşündükleri de umurumda değil

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    32 yaşındayım benimde net bir ciddi ilişkim olmadı. Evlilik niyeti ile tanıştıklarım oldu ama sonuçlanmadı. Bende Başak burcuyum bu arada. Sence sosyal medyadan tanışma, görüşme olmalı mı? Sen ne düşünüyorsun bu konuda.

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Olabilir iyi biriys

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Neredensin?

      Yorumla
  • antiquark
    antiquark Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    8 ay

    benim icin uygun biri ise evlenmeyi dusunurum

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Anladim

      Yorumla
  • UzunAdam41
    UzunAdam41 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 21
    8 ay

    Uygun kişiyi bulamamış derim ya; karşına çıkmadıysa bi mesele yok, sevgilinin hiç olmaması garip biraz hani hiç mi?

    0
    0 Yorumla
  • Amaevliyimmm
    Amaevliyimmm Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    8 ay

    Muhtemelen bir sorun var diye düşünürüm. 30 yaşına kaadar kimse yaklasmamis ya da yaklasamamissa kaçmak gerek

    0
    0 Yorumla
  • 1Biradam
    1Biradam Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25
    8 ay

    Ya güzel değildir ya da erkeklerle takılmıştır hep. Belki kendine uygun birini bulamamış aldatılmış da olabilir o yüzden bir şey diyemem

    0
    0 Yorumla
  • Italyanaygiri0102
    Italyanaygiri0102 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    8 ay

    Bende 32 yaşında bekarım bir sey düşünürsem de kaderi gelmedi derim

    0
    0 Yorumla
  • Sukran_n
    Sukran_n Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    8 ay

    Bir şey düşünmem seçicidir ya da evlenmek istememiştir🤧

    0
    0 Yorumla
  • Güntan_Göktan
    Güntan_Göktan Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    8 ay

    Ya yanıyordur ya da hiç isteği yoktur diye düşünürüm ortası değildir :D

    0
    0 Yorumla
  • Predetor
    Predetor Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 78%
    8 ay

    Güzel

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Güzel de kiymetimi bilen yok

      Yorumla
    • Predetor
      Predetor
      8 ay

      Bu üzücü işte

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Çok olumlu dusunürum bende öyleyim zina yapmadim ilerdeki nasibime herseyi saklıyorum

    0
    5 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Tamam ama daha ilerisi var mı bilmiyoruz bzi şeyler de zamanında güzel sanki güzel birşeyler olsun istiyor insan Rtik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Nasil yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Yani hayat akıp gidiyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Aynı düşunüyor olmuyor nasip

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      63 kilo boyum 167 ondan olabilir mi?

      Yorumla
  • KahveTelvesi_
    KahveTelvesi_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    8 ay

    Gayet güzel birşeyy

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Güzel de artık birşeyler olmalı ssnki

      Yorumla
    • KahveTelvesi_
      KahveTelvesi_
      8 ay

      E olsun o halde :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Nasıl olacak 😂

      Yorumla
    • KahveTelvesi_
      KahveTelvesi_
      8 ay

      Bana yaz olsun😂😂

      Yorumla
  • Barbarosakman
    Barbarosakman Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Sıkıcı bir kadın olduğunu düşünürüm

    0
    12 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Niye

      Yorumla
    • Barbarosakman
      Barbarosakman
      8 ay

      Merakli olmayan insanlar bana göre sıkıcıdır. Hani bir şey yaşamamış olabilir kabul ama sevgili nedir aşk sevgi nedir buluşma sinema kahve içme nedir bunları merak etmeyen birinin ottan farkk yok diye düşünürüm.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Sineamaya gittim kahve içmeye gittim toyatorya gittim datelerim oldu sadece sevgili olmadim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Tiyatro

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Yani devam etmedim anladın mı bir iki buluşma yaptim ama devamı gelmuyor

      Yorumla
    • Barbarosakman
      Barbarosakman
      8 ay

      Sonunu hiç mi merak etmedin yoksa sonunun nasıl biteceğini mi on görerek ilerlemedin?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Evlilik düşündüm ama görsel çekim olmadı

      Yorumla
    • Barbarosakman
      Barbarosakman
      8 ay

      Görsel olarak çok yakışıklı erkekler yok değil var sende guzelsen elde edebilirsin öyle bir erkeği

      Yorumla
    • Barbarosakman
      Barbarosakman
      8 ay

      Kadınlar seçilmez seçer siz isterseniz sizin için dağları delecek birçok erkek var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Yok iste ben pek güzel değilim

      Yorumla
    • Barbarosakman
      Barbarosakman
      8 ay

      Özelden bı görebilir miyim merak ettim.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Takip yolladım jdjrj

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    8 ay

    Üzülürüm kendisi için.

    2
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Neden peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Yalnızlık kötü bence. Ayrıca her şey zamanında yaşanmalı.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Teşekkür ederim ama zor beğeniyorum evet bu benim eşim olabilir diyebilecegim biri de çıkmıyor görsel olarak da takintilarm var mükemmelliyetci bir yapım var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Haklısınız. Ama benim çok sevdiğim bir söz var: "Mükemmel İyi'nin düşmanıdır" diye. Mükemmeli beklemek iyiden de yoksun kalmamıza neden olabilir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Doğru haklısınız ne yapcam bilmiyprum gerçekten böyle olmak istemezdim ama böyleyim annem de de mukemmeliyetcilik var biraz benim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Hepimizde var biraz. Değişmeyecek bir şey değil. Mantıklı olmak lazım.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Yani beğenmesrm de devam ki etmeliyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Devam mi etmeliyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Bir insanın beğendiğin tarafları da olur. Hiç beğenmediğinle devam etme tabi. Ama diyelim ki maddi durumu kötü ama sevecen ve eğitimli... Neden bir süre arkadaşlık yapılmasın? İnsanların bir yığın özellikleri var. Bakıyorsun adam gayet iyi zarif, statü sahibi, geliri iyi. Kız diyor ki "yok kaslı değil, olmaz". Böyle hayat olmaz bence. Saçmalık.
      Sen böylesin demiyorum tabi, örnek verdim sadece.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Vak karşıma daha önce eğitimli işi güzel brisi çıktı iletişimi güzel değer veren bir tip ama görsel begenemedim kel ve gobekliydi adamı eledim mesela ama geri kalan herşeyi çok iyiydi Allah var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Saç ektirir, kilo verdirirdin ) Olmaz mı ki?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Saç ektiriesrdim dedi ama nasıl ona kıl ver diyeyim 😂 bir de akrep burcu ha kinlenecek beni mahveder jdjfj

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      Burçlara da mı bakıyorsun? İşin gerçekten zormuş )

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      8 ay

      Yok kanka burca pek takilmam şaka bir yana ama kilo ver de desem üzülmez mi jdjfjfb

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      8 ay

      O samimiyet ilerledikçe söylenebilecek bir şey. Zaten bence iyi ilişkiler çiftlerin karşılıklı birbirini anlaması, olumluya doğru değiştirmesi, geliştirmesiyle mümkün.

      Yorumla
  • nomorebets35
    nomorebets35 Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 64%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.

    Eywah
    Açılmadan iade

    0
    0 Yorumla
  • Özhtozdmr
    Özhtozdmr Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay

    Yanlız değilsin derim

    0
    0 Yorumla
  • Musti423
    Musti423 Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 87%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Evlenebilirim, ne diyim.

    0
    0 Yorumla
  • KirliŞair
    KirliŞair Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 100%
    8 ay

    Kötü bir şey düşünmem

    0
    0 Yorumla
  • proboyman
    proboyman Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    İnsanlık hali olabilir

    0
    0 Yorumla
  • GovanıAli
    GovanıAli Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Nede olmadığını düşünürdum

    0
    0 Yorumla
  • Korayby3434
    Korayby3434 Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 979 cevap paylaştı.

    Hemen tanışmak lazım diye düşünürüm

    0
    0 Yorumla
  • Sıradasenvarsinn
    Sıradasenvarsinn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27 , eic 100%
    8 ay

    Bir şey düşünmem

    0
    0 Yorumla
  • Besyocu89
    Besyocu89 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 96%
    8 ay

    evde kaldığını düşünürüm

    0
    0 Yorumla
  • Doğrucu_davut
    Doğrucu_davut Takip Et
    Bilge Yaş: 42 , eic 100%
    8 ay

    Kız oglan Kız bu derim ne güzel

    0
    0 Yorumla
  • eLMaÇo
    eLMaÇo Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    8 ay

    Evde kalmış derdim sanırım

    0
    0 Yorumla
  • vicdann_azabi
    vicdann_azabi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 38 , eic 100%
    8 ay

    Ben öyle bir kadınla evlenmek istiyorum

    0
    0 Yorumla
  • HeadSh0t
    HeadSh0t Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Tam evlenilecek kadın diye düşünüyorum ☺

    0
    0 Yorumla
  • Aklıma1ŞeyTakıldı
    Aklıma1ŞeyTakıldı Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 99%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.

    30 yaşında asosyal bir kadın diye düşünürüm

    0
    0 Yorumla
  • Bastute
    Bastute Takip Et
    Bilge Yaş: 32 , eic 86%
    8 ay

    Zor bir durum kendine öz güvenin yok

    0
    0 Yorumla
  • Tersdönenvenüs
    Tersdönenvenüs Takip Et
    Guru Yaş: 38 , eic 100%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Sevgilisi olmaması büyük avantaj.

    0
    0 Yorumla
  • doganburak65
    doganburak65 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 96%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Tercih etmemiş ya da biraz asosyal diyebilirim

    0
    0 Yorumla
  • ahhbukizlar
    ahhbukizlar Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 31%
    8 ay
    Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.

    Hiç mi ellememiş elletmemiş

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (50)
Devamını Gör(95)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 30 yaşına bekar bir kadın için ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

30 yaşında bekar kadın hakkında ne düşünürsünüz? 99 cevap verildi
35 yaşında bekar kadına bakış açınız nedir? 79 cevap verildi
34 yaşında evlenmemiş bir kadın için ne düşünürsünüz? 22 cevap verildi
30 yaşında bekar bir kadın hakkında ne düşünürsünüz? Bu kadın kaç yaşında ki bir erkekle olabilir? 42 cevap verildi
30 yaş ve üstü bekar kadınlar hakkında ne düşünüyorsunuz? 43 cevap verildi
30 yaşında ve evlilik düşünmeyen bir kadın için ne düşünürsünüz? 36 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Yaramaz biri misin, yaptığın en yaramaz şey nedir?
  • Montella'nın "Bin tane zafere bedel bir maç oldu" sözlerine katılıyor musunuz?
  • Bahçeli müstakil bi eviniz olsa ne yaparsınız?
  • Gülüşünüz, güzelliğinize güzellik katıyor mu?
  • Sabah sabah siz de sinirlendiniz mi?
  • Evinizde hobi odası olsun ister miydiniz?
  • Son dönemde en çok şaşırdığınız ZAM HABERI hangisi?
  • Evleneceğin kişiyi tanımak için ne yaparsın?
  • Bir kadın iki kişiyi aynı anda nasıl sever ya bu nasıl bir denklem?
  • Sana aşık olan biri oldu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨