Aile & Toplum konusunda 9,4b cevap paylaştı. Günümüzde kriz dönemi gayet normal kimse iş bulup evlenrmiyor bir ailede 3 kişi okulları bitirmiş iş bulamıyor ümide evlenemiyor sorun sizin değil sorun devletin uculmayan hava alanları yapacağına o ile bir fabrika yap insanlar iş bulsun, dünya kadar binaları kamulaştırma yapilarak satafatli cami yapmak yerine o ile bir fabrika yapmak o fabrikada binlerce insana iş vermek varken ölü yatırımlar yapmak sonucunda bu işsizlik hortladı, hatta devlete ait birsuru temel ve şarap fabrikaları tekstil fabrikaları seker kagit fabrikaları kapatıldı işçileri çıkarıldı işsiz kaldı imkanları kapandı işte onların sonucu bu ülkede işsizlik patladı millet evlenemez iş bulamazhale geldi bu devletin utancidir
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)8 ay7 ay önce bu bendim sonra sevgilim oldu
hayat çok garip cidden herṣey aniden oluyor birden neye uğradığını ṣaṣırıyorsun. Bazen eski yazdıklarımı falan okuyorumda ne kadar dramatik bir insanmıṣım 😂 iliṣkideyken eskiden nasıl olduğunu unutuyorsun sanki hep hayatında o kiṣi varmıṣ gibi ama bazen maalesef öyle olaylar oluyor ki acaba bekar kalsaydım daha mı iyidi diye düṣünüyorsun. Buda iliṣkilerin gerçekleri maalesef hep romantik ve stabil ilerlemiyor. Gün geliyor üzülüyorsun gün geliyor gülüyorsun. Sevdiğin insanın birṣey demesi sanki sana ana bacı küfür etmiṣ gibi geliyor cidden yani bu kadar etkileneceğimi bilmiyordum. Arkadaṣımla mesela kavga etsek bu kadar alınmam ama sevgilimle kavga edince uykularım bile kaçıyor. Ben böyle birṣey olduğunu düṣünmemiṣtim ya 😂 ama maalesef insan iliṣkileri iṣte.
O yüzden sana tavsiyem o kiṣi seni bulana veya sen o kiṣiyi bulana dek ṣuanın tadını çıkar çünkü aklında birisi olmadan bekar olarak yaṣamakda güzel bir zaman. Aceleye getirme 30 yaṣındayım diye. Gerçekden herṣeyin bir zamanı varmıṣ.
11 Yorumla- 8 ay
Kanka sana bir şey sorucam uzun ama hakkını helal et Kız arkadaşımdan benden tamamen yok oldu 30 yaşında ben 26 5 ay oldu başlarda iyiydik her şey iyi geçmişte güven problemleri yaşayan içsel sıkıntısı olan ruhsal problemler yaşayan kendine zarar vermek isteyenq hayatta gerçek aşkı bulamamış biri hatta ben de deliyim sen de delisin diyordu hatta alnını bile morartmıştı intihar düşündü hayata öfkeli bu insan için değer verdim o kadar laf etti alttan aldım sırf mutlu olsun diye istanbıl a hediye gönderdim kolye Engelledi başka numaralardan aradım çaba gösterdim değer verdim yetmedi İstanbul a sürpriz yapmaya gittim ansızın habersiz yine başka numaradan yazdım canım konuşalım edelim rettim problemleri var evwt yine de yanında oldum anlıyor musunuz o da bebim zaman zaman bazı zamanlar yanımda oldu ben aramadan aradı yanıma kadar geldi ama bir iyi bir kötü kendimi heba ettim cidden de ağlıyordu ruhsal sıkıntısı var iyi değil telefonu açmayınca bile sen niye açmıyorsun bir işler çeviriyorsun belli diyordu doğru diyor sesinden belli en son zorladım baya numarasını değiştirdi sosyal medyası kapalı yeni sosyal medyasınj buldum ben memleketteyim nasıl bulacaksın beni dedi bulurum dedi bulabilirsen bul o zaman dedi yine hayat öfkesini bana kustu 3 kere aradı gin içinde hesabını kapattı yine yok unutamıyorum tıkalı kaldım kanka ben napayım valla bak böyle yanlış anlama bok gibi kaldım ortada niye böyle yaptı bana yq madem beni sevmiyor neden bulabilirsen bul o zaman diyor şu an sosyal medyası kapalı numarayı değiştirdi nasıl ulaşırım
Bir şey düşünmem hayatını merkezine aşk meşki koymamış belki de kendine yönelmiş kariyeri için savaşmış herkes sevilecek herkes sevecek herkes hayatın merkezine birisini koyacak diye bir şey yok
00 Yorumla
olabilir insanlık hali kısmet meselesi bu işler olumsuzluktan çok olumlu bir olay bence çünkü evlendiği kişiyle herşeyi öğrenip kendisini onunla geliştiricek ve ona odaklayacak çok güzel olmalı
04 Yorumla
Soran8 ayÖyle ama nerede bu adam jdkdib
Soran8 ayYoo yaziyolar da boş erkek çok var ortalikta
Yapay Zeka Cevapladı
Kendi hayatını yaşaman ve kendi kararlarını alman o kadar değerli ki! 🩷 30 yaşında olmak veya sevgili yaşamamış olmak toplumun belirlediği normlardan farklı olabilir ama bu seni asla eksik biri yapmaz. İnsanların hayatları çeşit çeşit ve her biri güzeldir. Kimseyi memnun etme çabası içinde olma derim, çünkü önemli olan senin kendini mutlu hissetmen 🦋 Belki hayatına biri girecektir, belki de girmeyecektir, bu tamamen oluruna bırakılacak bir şey. Kendine odaklan, sevdiğin şeyleri yap, hayatını kendin için yaşa! 🌟 Unutma, bu hayatta herkesin yolu kendine özgüdür. ❤️
10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
93Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 8 aytanımadan bir şey düşünmem
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayBaşak burcu musun mükemmelliyetcilik çünkü bende öyleyim zor beğenen biriyim 30 degilim ama bende 20lerin ortasındayim begenemiyorum
39 Yorumla
Soran8 ayEvet ya başak burcuyum kız
Cevap sahibi8 ayAhaa kendimden biliyorum zor karekteriz.
Soran8 ayEvet ya ne olacak bak 30 unda bekarım seçenek de giderek azalıyor bu arada
Cevap sahibi8 ayAblam var o da 30 yasinda o da başak burcu. Basak burcu tanidiklarim var onlarda bekar. Yani istedigimz kişi cikmiyor aslinda cok zor degiliz. Benimde begendiklerim oluyor da onlarda teklif etmiyor ya çok ciddiyim ya da onlarin da seçenegi cok
Soran8 ayEvet de böyle evde kalınır
Soran8 ayNe yapcaz
Cevap sahibi8 ayUmrumda değil. Olmayacak insanla ömur geçmez
- 8 ay
bende aslan üstü yükselen başağım 25 oldum kimse yok. olacak gibi de değil. ne zormuş bu başaklık...
- 8 ay
Bende Başak ve bekarim kadınım olsun istiyorum yok
Ne düşünürüm bilmem ana sapıkça saçma bir şey düşünmem
11 Yorumla
Soran8 ayTesekkurler
Aile & Toplum konusunda 466 cevap paylaştı. mis çiçek çiçek
çekiciyse tabi.
yoksa koltuk patatesi olduğu için olmamışsa bu haltlar napalım o kızı?
02 Yorumla
Soran8 ayÇiçek gibi de değerim bilinmedikten sonra
- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
8 ayErkek te mantıklı gelen bir çok konu var ama kadında öyle olunca 10 kere düşünürüm. Kesinlikle bir problem var.
01 Yorumla
Soran8 ayNe mantıklı gelen niye kadında on kere düşünüyorsun kadında da mantıklı gelen çok konus var
Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı. Gayet iyi düşünürüm
Neden yani 50 tane sevgilisi olsa dahamı iyi dicektim
Bu bana göre büyük bi avantaj
Ancak helal olsun derim01 Yorumla
Soran8 ayTeşekkür wderim
Gizli Üye(30-35)8 ayKendisi istemediyse Ya çok kibirli kendine bakmadan yuksek kriterler belirlemiş ya da kimseyle geçinememiş Bunlarda değilse Kendini korumuş saf ve masum kalmış belkide ama 30 artık evde kalmış demek oyle ya da boyle pek o tarafa bakmam.
014 Yorumla
Soran8 ayO tarafa bakmam derken
Cevap sahibi8 ay30 geçen kadına sıcak bakmam ilgilenmem yani orada doğru olmayan bişiler var. Gibi bir his gelir
Soran8 aySen kaç yaşındasın 20 mi
Cevap sahibi8 ay27
Soran8 ayEee 3 sene var 30 olmanaa
Cevap sahibi8 ayKadın için sorun benim için değil
Soran8 ayNiye sorun olsun sen yaslanmiyor musun 2 sene sonra saçların dökülünce göbeklesinve yine genç kız derdine dusersin
Cevap sahibi8 ay2 senede saçımın dökülmesi mumkun değil. Bununla beraber çok gür bir saçım var. Normalde 4-5 ayda felan berbere gider insanlar ben max 1,5 ayda gitmek zorunda kalıyorum Saçım normal erkeklere göre çok yoğun Göbekse bu yaşın ilerlemesiyle doğrudan bağlantılı değil Metobolizma genetik daha çok, kilo yaş ilerlemesi ile kilo almak arasında zorunlu bir ilişki yok. Genç kız mı diyorsan bilmiyorum ama Bana çekici gelenler hep Daha genç olanlar oluyor Bunu ben seçiyorum öyle hissediyorum. Olay bu
Soran8 ayOlabilir bana da 180 ve aşağısı erkek çekici gelmiyo sanırım bunun gibi bir şey zorlasam da da sevemiyom
Cevap sahibi8 ayİşte iç güdü işte, biyolojik devreler bi taraf doğurganlığa cekiliyor diğer taraf guc
Soran8 ay30 yaşında kadın da doğuruyor ama
Cevap sahibi8 ayEskisi kadar iyi doğurmuyor. Öyle olduğu gibi daha doğurganda hissettirmiyor erkeğe
Soran8 ayÇocuk için böyle yani
Cevap sahibi8 ayİki tarafdada böyle Kadın niye uzun boylu Fit yapılı Geniş omuzlu Erkeği fiziksel olarak çekici buluyor? Neden guçlü erkek? İÇSEL GÜDÜ çocuk odaklı çalışır. Yani aklından gečen düşünceden bahsetmiyorum İÇ GÜDÜDEN Bahsediyorum. İçsel olarak Bu adam beni ve çocuklarımı korur başıma bişi gelse çözer halleder gibi Güven hissi veren bir yeri etkiler. Erkekse bu kadının kalçaları büyük iyi çocuk doğurur veya göğüsleri büyük iyi çocuk emzirir. İçsel dürtüsünü harakete geçirir. Çocuk odaklıdır sonuçta bizde Neslimizi sürdürmeye yönelik İlkel dürtülerle haraket eden bir canlıyız. Erkekde Kadında ve buna göre seçim yapıyor cekim duyuyoruz.
Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ya Kabugun içindekini kimse görememiş derim ya dalda ki en güzel kiraz ama kiraz sevene denk gelmemiş ya da en üst dalda oldugu için kimse erişememiş diye düşünürdüm
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 588 cevap paylaştı.
8 ayİffetliyse iyi düşünürüm. Geçmişi kirliyse kötü düşünürüm.
11 Yorumla
Soran8 ay:( öyleyim de kimse değerimi bilmiyor
8 ayKendi hayatı, Kendi kararı... Kim ne diyebilir?
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 ayYani bir kere bile olsa sevgili olma deneyimini yaşamalı insan. Çünkü erkeklerden bişey olmayacağını o şekilde anlıyosun ve dahada bulaşmıyosun bu tarz şeylere :D
03 Yorumla
Soran8 ay😂😂 yaa ciddi misin
Cevap sahibi8 ayYani bende öyle oldu, sonra baktım tüm kızlar aynı dertlerden yakınıyor falan. Hepsi aldatıyor erkeklerin, bende aldatıldım. Aldatmayanda fırsatını bulamamıştır filan
Cevap sahibi8 ay:D
8 ayBaşkalarını bu kadar düşünme. Özgür bir insan kendini dinler. Başkalarının düşünceleri seni ilgilendirmez. Herkes algısı kadardır…
00 YorumlaGayet normal, hayatının merkezinde ev-araba-çocuk-koca yok derim. Geç evlilik veya geç ilişki her daim iyidir :)
00 Yorumla
8 ayHiç sevgilisi ilişkisi olmamışsa yazık acırım bekar olması problem değil olabilir
12 Yorumla
Soran8 ayOlmadı neden yazık
- 8 ay
Bir çok zevki duyguyu yaşayamadığın için acırım üzülürüm
- Aile & Toplum konusunda 454 cevap paylaştı.
8 ayKafasını açmak için kaya matkabına ihtiyaç olduğunu
09 Yorumla
Soran8 ayNeden
- 8 ay
Yahu yaş 30 insan hicmi birisini istemez
Soran8 ayİstedim de zor beğeniyorum evlilik düşündüm hep ve düzgün birileri de tam istedigom gibi kişiler çıkmadı mukemmeliyetcilik var ben de maalesef
- 8 ay
Aman sanki sen çok mukemmelsin ya
- 8 ay
Bir de hadi bulsun hiç sevgilisi olmamış insanda niye kalsın uğraşsın büyütsün seni insan mi adama
Soran8 ayBeyefendi bu elimde değil mükemmeliyetçi vur yapım var maalesef bilerek yapmuyorum
- 8 ay
Yani yapacak bişi yok bekar hayati devam
- 8 ay
istemek zorunda mı?
- 8 ay
@felsefisorgulayıcı istemek zorunda değil.. tabii ki de.. ama istiyor ve yapmıyor ise saçma.
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. 30 bekar erkek olarak hiçbir şey düşünmem bazı şeyler olmayınca olmuyor gerçekten
00 YorumlaNedeni önemli. Bazısı çok dindar mesela. Bazısı da tipten kaybetmiş.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ayZeki olduğunu düşünürüm, maddi olarak bir erkeğe ihtiyacı olmadığını düşünürüm. Çoğu kadın maddiyatı olmadığı için evleniyor, maddi gücün aileden ya da kendinden varsa hiçbir erkek çekilmez
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)8 aySıkıntılı. burnundan kıl aldırmayan mükemmeletçi egolu bir popo. Erkeklerle anlaşmak istemeyen hatta belki erkek düşmanıdır diye düşünürdüm. Genel anlamda uzak durmayı tercih ederdim.
01 Yorumla
Cevap sahibi8 ayKadınların en çok söylediği yalan. En zararlı olanı da bu... 30 lu yaşlarında ki kadınları ya da erkekleri daha gençsin kısmet vs saçmalıklarla avutmaları... Kadın-erkek 16-24 arası üremeye güdümlü çok güçlü hormonlarla bile birilerini bulamıyorsan ileri de hayat düzenin oturmuş hormonların sakinlemiş ve en önemlisi iş güç durumları yoğunlaşıp bir alışkanlık durumu aldığında yanlızlık... Çok zor bir karşı cinsle yakınlaşman sevgililik yoluan girip evlilik sonucuna varman... %90 1 hafta belki 2 hafta dayanırsın sonra ben yanlızken rahattım yanlızdım acı çekiyordum ama rahattım dersin dönersin geri acı çekiyormuş gibi hissetmeye hep aynı döngü. Bu döngüyü bozmak için genelde erkek çok efor sarfetmeli o da buna değmez. 1 ayı çıkarabilirse erkek alışkanlığın kırılıcak ama o 1 ay da ayrılık çok yüksek ihtimal ve kadın tarafı özellikle istiyicek çünkü öncesinde rahattım diyicek. Erkekte bu %40 kadında %80 eski rahat kendince huzrlu hayatı istiyicek acı çeksede. Alışaılmış davranışı bu çünkü.
8 ayBekar ise evlenme ve anne olma zamanının geldiğini düşünüyorum.
00 Yorumla
8 ayvarya umrumda değil ben hep bekar kalmayı düşünüyorum
00 Yorumla
8 ayolumlu olumsuz birsey dusunmem kimseyi tanımadan herkesin kendi tercihidir bekar kalabilir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 3,2b cevap paylaştı. Nasip hersey nasip Allah o kişiye iyi gelecek biriyle taniştirip karşilaştirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ay40 yaşındayım ve bekarım senden farkım yok. Ne düşünüyorsun🤣 benim için sorun yok senin içinde olmamalı
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 797 cevap paylaştı. 30 yaşına kadar sevişmiş sevişmiş evde kalmış kimse almamış diye mi düşünelim?
02 Yorumla
Soran8 ayHayır canım mısın
Gizli Üye(25-29)8 ayİyi yılışık değil demekki geçmiş de temiz. İyi düşünürüm.
02 Yorumla
Soran8 ayAma bekarım hala
Cevap sahibi8 ayÇıkar muhakkak biri.
Hiçbir şey düşünmem. Son derece normal bir durum senin gibi milyonlarcası var toplumda. Ben de 28 yaşındayım aynı durumdayım fakat bu beni geren bir durum değil. İnsanların söylemleride beni bağlamaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)8 ayAçıkçası çekingen olduğunu ya da ailesinin çok baskıcı olduğunu düşünürüm
04 Yorumla
Soran8 ayEvet
Cevap sahibi8 ayHatta seni beğenen de olmuştur zamanında ve sen de
" Biz sadece arkadaşız" demişsindir otomatik olarak
Soran8 ayEvet oldu
Cevap sahibi8 ayO zaman ağlama burada 😀
Gizli Üye(30-35)8 ayHiç bir şey düşünmem
Bende 31 yaşındayım. Benim hakkımda ne düşündükleri de umurumda değil00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)8 ay32 yaşındayım benimde net bir ciddi ilişkim olmadı. Evlilik niyeti ile tanıştıklarım oldu ama sonuçlanmadı. Bende Başak burcuyum bu arada. Sence sosyal medyadan tanışma, görüşme olmalı mı? Sen ne düşünüyorsun bu konuda.
02 Yorumla
Soran8 ayOlabilir iyi biriys
Cevap sahibi8 ayNeredensin?
benim icin uygun biri ise evlenmeyi dusunurum
01 Yorumla
Soran8 ayAnladim
8 ayUygun kişiyi bulamamış derim ya; karşına çıkmadıysa bi mesele yok, sevgilinin hiç olmaması garip biraz hani hiç mi?
00 Yorumla
8 ayMuhtemelen bir sorun var diye düşünürüm. 30 yaşına kaadar kimse yaklasmamis ya da yaklasamamissa kaçmak gerek
00 YorumlaYa güzel değildir ya da erkeklerle takılmıştır hep. Belki kendine uygun birini bulamamış aldatılmış da olabilir o yüzden bir şey diyemem
00 Yorumla
8 ayBende 32 yaşında bekarım bir sey düşünürsem de kaderi gelmedi derim
00 YorumlaBir şey düşünmem seçicidir ya da evlenmek istememiştir🤧
00 Yorumla
8 ayYa yanıyordur ya da hiç isteği yoktur diye düşünürüm ortası değildir :D
00 YorumlaGüzel
12 Yorumla
Soran8 ayGüzel de kiymetimi bilen yok
Gizli Üye(30-35)8 ayÇok olumlu dusunürum bende öyleyim zina yapmadim ilerdeki nasibime herseyi saklıyorum
05 Yorumla
Soran8 ayTamam ama daha ilerisi var mı bilmiyoruz bzi şeyler de zamanında güzel sanki güzel birşeyler olsun istiyor insan Rtik
Cevap sahibi8 ayNasil yani
Soran8 ayYani hayat akıp gidiyor
Cevap sahibi8 ayAynı düşunüyor olmuyor nasip
Cevap sahibi8 ay63 kilo boyum 167 ondan olabilir mi?
8 ayGayet güzel birşeyy
04 Yorumla
Soran8 ayGüzel de artık birşeyler olmalı ssnki
- 8 ay
E olsun o halde :)
Soran8 ayNasıl olacak 😂
- 8 ay
Bana yaz olsun😂😂
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
8 aySıkıcı bir kadın olduğunu düşünürüm
012 Yorumla
Soran8 ayNiye
- 8 ay
Merakli olmayan insanlar bana göre sıkıcıdır. Hani bir şey yaşamamış olabilir kabul ama sevgili nedir aşk sevgi nedir buluşma sinema kahve içme nedir bunları merak etmeyen birinin ottan farkk yok diye düşünürüm.
Soran8 aySineamaya gittim kahve içmeye gittim toyatorya gittim datelerim oldu sadece sevgili olmadim
Soran8 ayTiyatro
Soran8 ayYani devam etmedim anladın mı bir iki buluşma yaptim ama devamı gelmuyor
- 8 ay
Sonunu hiç mi merak etmedin yoksa sonunun nasıl biteceğini mi on görerek ilerlemedin?
Soran8 ayEvlilik düşündüm ama görsel çekim olmadı
- 8 ay
Görsel olarak çok yakışıklı erkekler yok değil var sende guzelsen elde edebilirsin öyle bir erkeği
- 8 ay
Kadınlar seçilmez seçer siz isterseniz sizin için dağları delecek birçok erkek var
Soran8 ayYok iste ben pek güzel değilim
- 8 ay
Özelden bı görebilir miyim merak ettim.
Soran8 ayTakip yolladım jdjrj
Gizli Üye(30-35)8 ayÜzülürüm kendisi için.
215 Yorumla
Soran8 ayNeden peki
Cevap sahibi8 ayYalnızlık kötü bence. Ayrıca her şey zamanında yaşanmalı.
Soran8 ayTeşekkür ederim ama zor beğeniyorum evet bu benim eşim olabilir diyebilecegim biri de çıkmıyor görsel olarak da takintilarm var mükemmelliyetci bir yapım var
Cevap sahibi8 ayHaklısınız. Ama benim çok sevdiğim bir söz var: "Mükemmel İyi'nin düşmanıdır" diye. Mükemmeli beklemek iyiden de yoksun kalmamıza neden olabilir.
Soran8 ayDoğru haklısınız ne yapcam bilmiyprum gerçekten böyle olmak istemezdim ama böyleyim annem de de mukemmeliyetcilik var biraz benim
Cevap sahibi8 ayHepimizde var biraz. Değişmeyecek bir şey değil. Mantıklı olmak lazım.
Soran8 ayYani beğenmesrm de devam ki etmeliyim
Soran8 ayDevam mi etmeliyim
Cevap sahibi8 ayBir insanın beğendiğin tarafları da olur. Hiç beğenmediğinle devam etme tabi. Ama diyelim ki maddi durumu kötü ama sevecen ve eğitimli... Neden bir süre arkadaşlık yapılmasın? İnsanların bir yığın özellikleri var. Bakıyorsun adam gayet iyi zarif, statü sahibi, geliri iyi. Kız diyor ki "yok kaslı değil, olmaz". Böyle hayat olmaz bence. Saçmalık.
Sen böylesin demiyorum tabi, örnek verdim sadece.
Soran8 ayVak karşıma daha önce eğitimli işi güzel brisi çıktı iletişimi güzel değer veren bir tip ama görsel begenemedim kel ve gobekliydi adamı eledim mesela ama geri kalan herşeyi çok iyiydi Allah var
Cevap sahibi8 aySaç ektirir, kilo verdirirdin ) Olmaz mı ki?
Soran8 aySaç ektiriesrdim dedi ama nasıl ona kıl ver diyeyim 😂 bir de akrep burcu ha kinlenecek beni mahveder jdjfj
Cevap sahibi8 ayBurçlara da mı bakıyorsun? İşin gerçekten zormuş )
Soran8 ayYok kanka burca pek takilmam şaka bir yana ama kilo ver de desem üzülmez mi jdjfjfb
Cevap sahibi8 ayO samimiyet ilerledikçe söylenebilecek bir şey. Zaten bence iyi ilişkiler çiftlerin karşılıklı birbirini anlaması, olumluya doğru değiştirmesi, geliştirmesiyle mümkün.
- Aile & Toplum konusunda 5,5b cevap paylaştı.
8 ayEywah
Açılmadan iade00 Yorumla Yanlız değilsin derim
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Evlenebilirim, ne diyim.
00 YorumlaKötü bir şey düşünmem
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. İnsanlık hali olabilir
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Nede olmadığını düşünürdum
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 979 cevap paylaştı.
8 ayHemen tanışmak lazım diye düşünürüm
00 Yorumla
8 ayBir şey düşünmem
00 Yorumlaevde kaldığını düşünürüm
00 Yorumla
8 ayKız oglan Kız bu derim ne güzel
00 YorumlaEvde kalmış derdim sanırım
00 Yorumla
8 ayBen öyle bir kadınla evlenmek istiyorum
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. Tam evlenilecek kadın diye düşünüyorum ☺
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
8 ay30 yaşında asosyal bir kadın diye düşünürüm
00 Yorumla Zor bir durum kendine öz güvenin yok
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,4b cevap paylaştı.
8 aySevgilisi olmaması büyük avantaj.
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
8 ayTercih etmemiş ya da biraz asosyal diyebilirim
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 11,9b cevap paylaştı.
8 ayHiç mi ellememiş elletmemiş
00 Yorumla - Devamını Gör (50)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer