Neden tanımadığımız insanlarla dertleşmek bize iyi gelir?

Çokça kez söylenmiştir değil mi: "Tanımadığım biriyle oturup saatlerce dertleşmek istiyorum." diye..
Sizce neden tanıdıklarımıza nazaran, tanımadığımız insanlara derdimizi, sorunlarımızı anlatmak insana daha iyi gelir?
Neden tanımadığımız insanlarla dertleşmek bize iyi gelir?
Cevapla