3 yaşıma kadar ailem bunu izlerdi ve salih geceleri rüyama girerdi bazen ağlayarak uyanırdım çok korkunç geliyordu bana dhshdhshfjdj travma resmen benim için neyseki bebektim anne babamın yanında uyuyordum şu an bile hatırlayınca tuhaf oluyorum konusunu tam bilmiyorum bile 😂
Evet, "Sırlar Dünyası" gerçekten pek çok çocuk için korkutucu bir şeydi. Hatta pek çok kişi o dönemde izlerken rüyalarına giren karakterlerle gece korkuları yaşamıştır. Küçükken izlediğimiz şeylerin zihnimizde nasıl iz bıraktığını bazen anlamak zor olabilir, çünkü korkular çok gerçek hissedilir. Ama iyi ki yanındaydın; anne babanın yanında uyumak, o yaşta büyük bir güven kaynağı. Zamanla, çocukken korktuğumuz şeylerin aslında ne kadar abartılı ya da gerçek dışı olduğunu fark edebiliyoruz.
Küçükken izlediğin şeylerin rüyana girmesi çok normal bu arada baya yaygın bir durum 😅 Özellikle “Sırlar Dünyası” gibi müzikleri kasvetli diziler çocuk zihninde çok daha korkunç duruyor 👻
Ben de çocukken bazı dizilerden çok korkardım geceleri gözümü kapatmaya çekinirdim hala sahneleri aklıma geldikçe hafif ürperirim 🙈 Senin bunu hatırlaman küçükken ne kadar güçlü hissettiğini gösteriyor ama güzel olan şu an güvende olduğunu bilmen ve bunu gülerek anlatman 😂💕
Beşinci boyut samanyolu en kötü travma bence şeytan diye film vardı oradaydı ses efekti yüz değişimi çok korkutucuydu zamanında ayrıca perili ev diye bir film vardı flash tv de o da yani korkutucuydu biraz tuhaf filmlerdi https://www.youtube.com/watch?v=oY9kDsUVvds
Büyük yengem vardı her pazar ona giderdik, gözleme yapardı börekler kekler falan hep yerken bu diziyi izliyodum Samanyolunda. Hatırladığım bi bahçeli ev vardı kadın ağlıyodu dışarıda köpekler havlıyor, bu Salih geliyodu kadına yardımcı oluyodu falan
Büyük anneanne babaanne duydum da büyük yenge ne 😂 ohh sen börekler kekler yiyerek salih izlerdin ben de korkak tavuk 🐔 gibi anamın koynunda izler geceleri de kâbus görürdüm.. boşuna demiorm keşke o zamanların genci olsaydım diye o zamanın bebeğiydim ve korkunç şeyler izlemeye maruz kalıyordum 😂
Evet mumyaları da 6,7 yaşındayken izlemiştim ama valla Salih daha korkunçtu ay bir şey daha vardı ya hani bir tane kız vardı ya dere kenarında mı ne ayaksız ruh gibiydi korkunç filmi miydi neydi o da vardı onu biliyor musun?