Tek yaşamayı abartıyor mu yoksa böyle mi cidden?

Selam tek yaşamaya çok özeniyorum kimsesiz bı kız arkadaşım var tek yaşıyor özgür ona çok şanslısın dedim bana " saf saf konuşma kimsesizligin ne olduğunu biliyomusun , tek yaşamak sizin sandiginiz gibi hergün partileme olmuyor en son 7 ay önce gece dışarı çıkmıştım, evde bayılma durumuna geldiğimde dış kapıyı açık tuttuğumu bilirim başıma bişi gelirse gören olsun diye , ve hiçbir zaman evlilik aşamasına gelemiyosun çünkü erkek bunu kullansamda hesap sorucak bı ailesi yok diyo tek amaçları senle birlikte yaşayıp kiranı ödeyip seni kullanmak oluyor diyo
Tek yaşamayı abartıyor mu yoksa böyle mi cidden?
Cevapla