Yalnız yaşamayı Abartıyor mu sizce? Dürüst olun lütfen?

Ben yalnız yaşamak istiyorum ama ailem müsade etmiyor , tek yaşayan arkadaşım aradı konuştuk bana dedi ki ; ailenin kıymetinin bil , tek yaşamak dizilerdeki gibi değil , benim ailem yok ve yalnız yaşıyorum, hasta olurdum evde tansiyonum düşerdi bayılırdım kendi kendime ayılırdım , ayağımı kırdım 1 ay kendi kendime baktım yerde sürünerek tuvalete gittigimi bilirim yalnızlık Allah'a mahsustur kızım , yalnız olduğun zaman her gece partilerde olmuyorsun oda sarmıyor bı zaman sonra , ramazan gelir bayram gelir veya yılbaşı gelir tadı tuzu olmaz , akşam işten dönerken arkana bakarsın eve girerken , evden ses duyarsın korkarsın hırsız mi aceba diye ben abartmıyorum bunlar gerçekler dedi
Yalnız yaşamayı Abartıyor mu sizce? Dürüst olun lütfen?
Cevapla