Hep ben yalnızım. Herkesin arkadaşı var?

8 senelik evliliğimde 2 kişi ile arkadasım ama esimin arkadas ortamı var brni bırakıp kahveye gidiyor. Ben yapayalnızım cocuklardan çıkamıyorum sırf kadın olduğum için evde oturmak zorundayım. Kimseye de gidemiyorum yaz olsa eve gelmezdim bir daha parka çıkardım
Hep ben yalnızım. Herkesin arkadaşı var?
Cevapla