Kadınların asla sevebilecek canlılar değiller. Neden mi açıklıyorum?

Her zaman kendilerine en çok konforu güvenliği parayı sunan erkeği tercih ederler. Tercih edip evlenseler bile daha fazla zengin konfor sunan erkeği eşinin yanındayken görseler bile gözleri kayar. Göz kayması olması bile içinden geçirir şu hayatta ben olsaydım nasıl olurdu diye. Erkekler çalışmaktan kafayı kaldıramaz. Bazı erkekler aldatır onu da eline yüzüne bulaştırır. Kadın aldatır, üstüne erkeği suçlu çıkartır özür diletir erkeğe aldattığı halde. İşte farklar budur.
Kadınların asla sevebilecek canlılar değiller. Neden mi açıklıyorum?
Cevapla