Erkekler hiç bir zaman sevmezler sadece kadınları kullanılırlar haksız mıyım?

Çünkü sevenin gözü başkasını görmez ama aşık olmamış ama aşk sözcükleri söyleyen yalancilardir erkekler sadece kendilerini düşünen bencil pisliklerdir. O yüzden artık erkeklere inanmıyorum ve bende zengin erkek tercih ettim madem kalp yok misilleme yapıyorum

Erkekler hiç bir zaman sevmezler sadece kadınları kullanılırlar haksız mıyım?
Cevapla