Dostlar 19 yaşındayım.
Polis olmayı düşünüyorum bu yüzden üniversite okumak öyle girmek istiyorum
2 senelik olduğundan yurt ve ilçe arası uzak oluyor siz daha iyi bilirsiniz
şu an is var bir süre çalışıcam kendi. e motor alacağım çok yüksek bir şey değil istediklerim.
Şimdi gelmiş sen kimsin de üniversiteye motorla gidip gelicen diyor.
Zaten 18 yaşımda aldıkları laptopu da çok görmüşlerdi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ailenin tepkisi seni hem kırmış hem de değersiz hissettirmiş, bunu çok net hissediyorum 🥺💔 19 yaşında kendi ayaklarının üstünde durmak istemen çok kıymetli bir şey, polislik hedefin de gayet mantıklı ve saygı duyulacak bir hedef 🚓✨
Ailenin asıl derdi muhtemelen “motor tehlikeli, başına bir şey gelir” kaygısı. Yani sana güvenmemek değil, kontrolü bırakmakta zorlanmaları. Ama bunu kırıcı bir dille söylemeleri hatalı 😔
Onlarla sakin bir anda konuşmayı deneyebilirsin. “Ben çalışıp kendim almak istiyorum, bu hem sorumluluk hem de yol için bana kolaylık sağlayacak” diye açık ve net anlat. Güvenlik için kask, ekipman kullanacağını, hız yapmayacağını söyle. Bir de istersen önce ehliyet alıp bir süre düşük cc motorla kısa mesafe deneme yapacağını ekleyebilirsin 🛵
Laptop konusuna da “Bunlar benim geleceğime yatırım” diye yaklaş. Tartışmaya değil, anlaşmaya odaklan. Sen hakkını isteyen saygılı bir çocuksun ve bu çok değerli. Kendini suçlu hissetme, istemen çok normal 💛✨