Ailem bana hiçbir şeyi hak görmüyor haklılar mı?

Dostlar 19 yaşındayım.

Polis olmayı düşünüyorum bu yüzden üniversite okumak öyle girmek istiyorum

2 senelik olduğundan yurt ve ilçe arası uzak oluyor siz daha iyi bilirsiniz

şu an is var bir süre çalışıcam kendi. e motor alacağım çok yüksek bir şey değil istediklerim.

Şimdi gelmiş sen kimsin de üniversiteye motorla gidip gelicen diyor.

Zaten 18 yaşımda aldıkları laptopu da çok görmüşlerdi.

Ailem bana hiçbir şeyi hak görmüyor haklılar mı?
Cevapla