AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
85Cevap
Tam olarak neyi eksik yapıyor?
Büyümemis bir olgun
Sen de aynı şekilde davranabilirsin 🤷🏻♀️
Boşan uğraşma
Nasıl yani? ne yapıyo ki
Koy onu kapının önüne
alisamamistir evlilige
Evlenilecek kafada biri değilmiş herhalde
Ya seviyorum o ayrı
Sevmek yetmez sana vakit ayırmalı
Öyle birisi seçmişsin muhtemelen
Cinsel soğuklukmu var
Yok
Eşin eve işten yorgunmu geliyor
İşten sonra arkadaşlarıyla full
Arkadaşlarıyla değil seninle ilgilenmesi gerekirdi nezamandan beri böyle sana soğuk ilgisiz
Evliliğin başından beri aynı dört aydır
Bana soğuk değil aslında ama arkadaşlarıyla daha az vakit geçirse daha iyi olacak
Öncelik senindi vakit artarsa arkadaşlarıyla gezerdi sevgisi ilgisi azmı hiçmi yok
İlgisi yok değil. Var yani
Varsa sende idare et
Eve gelince onu görmek istiyorum göremeyince moralim bozuluyor işte
Anlıyorum lütfen bozma moralini evde kendini çokmu yalniz hissediyorsun ben evlenirsem önce eşimle ilgilenicem
Ya ben yıllarca tek yaşadım zaten alışkınım ama evlenince eşim evde olur diye beklentiye giriyorsun işte
Bisey diyemiyorum sen çok haklısın
Bekarkende evinde oturuyodun bisey değişmedi ama değişmesi gerekirdi
Film izle müzik dinle gelene kadar oyalasan kendini Zaman gecmezmi
Anneme arkadaşıma spora gidiyorum geliyorum adam yine yok dkdndndkdn
Boşa derdim ama belli seviyosun demiyim 😅😊
Nişanlıyken keşke çözebilseydin kişiğini bekarlar evlenmek için can atar eniştemiz çiçek gibi kızı bulmuş ilgilenmiyor ah ahh batsın bi dünya
Ahahahha evet ben insanlardan en ufak hareketinde bir günde soğuyan biriyim ama aylardır her şeye rağmen soğuyamadığıma göre kendimden de çok seviyorum demekki
Sevmekten vazgeçme belki sevgin kazanır galip gelir 😊
Olsun sabret annen var arkadaşın var sporun var ben varım biz seni asla yalnız bırakmayız 😊
Sen ne alaka aga
Kanka olarak bacım
Rahatsiz olduysan engelle
Suc bende eşek kafam bende seni insan sanmış konusuyorum
Eee
Belkide kocan seni yalnız bırakmakta haklı
Eee si bu işte
O her türlü kendi kaybediyor
Neyse
Başka kadın bulur
Sen dominant mısın
Egolu şımarık ve kendini beğenmiş misin
Sorun yok konuşuyoruz devam et
Benden kopması zor
Senin diğer kadınlardan üstün özelliğin ne?
Beni beğenmesi onun kriteri olmam
O yüzden cinsel hayatımız kötü değil zaten
Kendini kandır 😂😂
Öyledir aynen
Cinsel hayatın iyi veya kötü olması sana bağlı
Erkek beğenmediği kadını arzulamaz
Arkadaşlarıyla vakit geçiriyor diyen sen değilmiydin
Cinsel ihtiyaclarını tatmin etmek için arzular
Hiç yapmasa başka kadına gitse daha mı iyi
Doğru olan eşiyle yapması ve seni mutu etmesi
Sen istekli misin libidon yüksekmi seni doyuma ulaştırıyormu
Orgazm oluyormusun tam olarak
Olmayayım mı
Ol tabi
Gençken en güzel mutlulukları yaşa
Ben sana taraf yorum yaptım seni yargılamadım ben kadınlara kötülük kabalık düşünmem
Anladım tamam
Nekadarda anlayışlısın
Geldimi eniştemiz
Hemde çok shdndndn
Gelmedi enişten
Aferin sana 😅
Eniştem
Seni aldatmıyorsa sorun yok gelir elbet
Yemek yap film izle
Romantikmi odunmu Sana çicek alırmı
Yok odun değil çok şükür
Yemek yapmıyorum
iyi buna sevindim 😅
Aynen o yönden iyi işte
Başka iyi ve kötü yönleri neler
En iyi yaptığı şey ne beğendiğin hoşuna giden
Eve erken geldiği nadir günlerde yemek yapıyor geç gelince falan ortalığı fazla dağıtmıyor gönül almayı biliyor falan
Çokta kötü değilmiş
Gönlünü alsın seni üzmesin
Ya zaten beni seviyor
Üzmese gönül almasınada gerek kalmaz aslında sjndndd
Kendi işini kendi zorlaştırıyor
Sevsin çok sevsin
Onun sucu seni nekadar çok sevse sende onu okadar çok mutlu ederdin
Aman o düşünsün
Evet
Çocuk yapma planınız var mı
Daha kendisi çocuk be
Bi ara konusunu açmaya çalıştıda ben geçiştirince daha bişey diyemedi
Yaa 😂😂
Diyemesin sen korumuyomusun
Çocuk yapmamak için
Ben değil
O korunsa yeter
Eve kaç gibi gelir
Bilmem haftasonu çok kalır
Yerinde kimse olmak istemezdi evli olupta yalnız oturmak
Uykum gelince uyurmusun geçikse
Bikez beni yanlıs anladın ama seviyeli konuştuk
Off niye bekleyeyim uyuyorum tabiki
Uyu tabi uykusuz kalma güzellik uykuna yat
Aynen uykum gelince uyuyorum onun keyfini bekleyemem
Senin keyfin rahatın herşeyden daha önemli
Evet
uyku saatin kaç
Uykum gelince valla
şu an neyle meşgulsun iyi ve sakinsin dimi
Arkadaşımdan geldim işte öyle
Seni mesgul ettiysem afedersin kusura bakma
Arkadaşın olması iyi iyi ki var
Yok be oturuyorum
Sağol otur
Evde nasıl neyle zaman geçiriyon
Pilates yapıyorum tatlı yapıyorum kitap dizi falan filan
iyiymiş bunlar sana yeter
Fiziğin nasil narinmi balık etlimi
Zayıf
Kilo ama böyle kal
Fitness a gidiyorum pilates yapıyorum almam kilo kolay kolay
Bi hamilelik falan bozar
Bozar sende hamile kalma
Çocuğu ilerde yaparsın acelesi yok fiziğin çiçek gibi narin olmalı araç kullanıyodum simdi müsait oldum
Evet istemiyorum zaten
isteme zorla yapamaz
Bilerek yapma ihtimali de var öyle bişey olsa bebeği aldırıp boşarım onu gerçekten
Seni spormu zayıflattı yemeklerle aranmı yok
Pek yemek yemiyorum zaten. Spor eğlencesine ve vücut yapmak için falan
Öyle bişey yaparsa boşanmayı hakeder sana bu saygısızlığı yapamaz
Bünyen bağışıklığın güçlü olsun yemek yiyemiyosan meyve ye
Spor eğlencesinede olsa sana faydalı kafanda rahatlar sakinleşir sporda
Bünyem güçlü zaten
Maşallah nazar değmesin
Şimdi övününce değicek kesin skdnndfkmrfk
Yok rahat ol övün ben nazar etmem maşallahta dedim 😊
Sağol ya
Rica ederim
Seni uyudun sanıyodum
Yo şimdi bile uyumadım sjdndndn
Günaydın gece sen beni 😅 uyuttun
Aynen
Nasılsın moralin keyfin yerindemi
Normal
Normal sana yeterr
Yani
Bugün spor yaptınmı
İşteyim daha ne sporu
işin olduğunu bilmiyordum kolay gelsin meşgul etmiyim
Evde oturmuyorum hep heralde dıdjfndj
Çıkıcam birazdan zaten
Çalışkan kadınları severim aferin size
işin yorucumu evde dinlenir yorgunluğu atarsın
Seviyorum işimi yorucu gelmiyor o yüzden
Dinlenmeyi sevmiyorum pek
işini sevmen güzel işte zaman güzel geçer
Güçlü enerjili bi kişiliğin olmalı
Öyle gibi gibi
Hep öyle ol eşine bile muhtaç olma her anlamda
meraktan sordum Siz ask evliliği mi mantık evliliği mi flört döneminiz çok sürmüş müydü kişiliğini çözemedinmi araç kullanıyorsan dikkat et evde yazabilirsin trafikte seni riske sokmayalım
Maddi olarak değilim ama manevi olarak muhtacım doğal olarak
Umarım senin gibi özel bi kadını üzmez kendini toplar hatalarının farkına varır sana hakettiğin sevgiyi saygıyı ve kocalık fazifesini yerine getirir
Manevi yönden Muhtaç olman senin hatan eksikliğin değil hepimiz aşkta evlilikte karşı cinse muhtacız
Aynen öyle
Sen ne yapman gerektiğini bilirsin Bittimi iş çıktınmı
Çıktım
Evin yakınmı
Biraz
İşten sonra arkadaşıma geçiyorum genelde
Neler yapıyor ki bmesela?
Sürekli arkadaşlarıyla
Seninle ilgilenmiyor mu?
Onlarla daha fazla diyeyim
2 dk baksana
Erkekler evlenmeyin çünkü doğamıza aykırı
Off cidden evlenmesinler
Çünkü doğamızda bize kapak atacak bir kadına bakmak yok. Kadınların kolayına çıkarına geliyor evlilik. Kim istemez ki temel giderlerini ve sorumluluklarını üzerine yıkacak biri. Karşılığında belki temizlik yemek çamaşır yapar. O da belki. Çalışmayıp 7/24 evde oturup k ıç deviren var, erkek çalışıp eve baktığı halde. Kadın erkek çalışınca da, kadın ben kendime kazanıyorum sana ihtiyacım yok diyip aldatmaya başlıyor ya da nafaka karşılığında boşanıyor. Bu şartlarda evlenen canım. Yalnızım mutluyum, kafamı ağrıtan yok. Dırdır yok. Kimsenin planlı kapak atmasına kucak açmadım açmam
Benim tüm masraflarım kendime. Ortak ev giderleri dışında cebinden para da çıkmıyor. Ve onu aldatmak ta hayatta en son yapacağım şey. Daha ne istiyor derdi ne bu adamın be
Durumun farkında değildir olaya müdahale et
Anlamıyor hiç
Eşinin başka bir ilişkisi mi var acaba?
Benimki 14 sene giremedi o moda
ilk zmanlar öyle olur.
Erken evlendiyseniz olabilir. Yaşlar genç iss
27 yiz ya
Hımm. Oturun konusun derim
Telefonu çöpe atın
Kuzzun kokuyodur 😂
Biz bosuna demiyoz evlenmeyin iki capkin davranin kendinizi Geri atin koklatmayin 😂
Senin koca taze dul pesinde😂
Offf
Evdeki durken dul giden ne biliyim canım 😅
maalesef erkekler öyleler taze dul severler😂
Yok be 4 aylık evli dul kim bakar. Onu geçtim evli olacam iken dul kimin umrunda olur
@ByHarika dimi ya
Erkekler şerefsiz güvenme😂
Tazecık durken porsmuş gidiyorsa amipdir benim gözümde 😂
Uykusuzbukız sende o kadar Erkek tanımasaydın :))
He he güzel kardeşim ben napim kunde dullara giden sizseniz
5 parmak 5 bir değil taze yemek durken bayay yemeği tercih edenlerde canım dır
Ben daha düzgününü görmedim 😂
Beni tanımaşsın o yüzden 😂
bastada boyleymis adam
Sevgiliyken bu kadar değildi ya
farkina varamamissindir
Ne demek bu?
Sürekli arkadaşlarıyla
İlginç bir durum
Seni sevmediği için
Seviyor aslında
Mesela ne yapıyor
Sürekli arkadaşlarıyla birlikte
Ne yapıyor mesela?
Sürekli arkadaşlarıyla beraber
Eve bağla sende
Bağlanmıyor napalım
Bir bilene sor nasıl eve bağlanır
Seks temi yok
Niye
Bunu ben sana sordum
Niye olmasın
Varsa sorun yok tatmin de oluyorsan iyi
Ya sorunumuz bu değilki ama
Farzetki bu da sorun
Dahada kötü olurdu ama şu an elimizdeki sorunu da çözemiyoruzki işte
O zaman en azından tatmin oluyorsun yani
Keşke olmasam da yeterki şu düzelse
Buna şükret o zaman ama sorun varsa tatmin de olamazsın
Cinsel anlamda sorun demedimki zaten
Sorun barsa cinselliktede zevk slamazdın
Belki onu sevdiğim için alıyorum
ya da aldığını düşünüyordun bence
Daha detaylı konuşmak istermisin
Nasıl aldığımı düşünüyorum ya
Nasıl sldın Peki ve mecbur degilsin
Ney
Her şey de burdan yazılmıyor ki
Yenidir olur öyle
Dört ay oldu ya
Nasıl aranız
Sürekli tartışma çıkıyor işte bu yüzden
Tartışma nedeni ne oluyor sen küsünce gönlünü alıyor mu ya da tekrar aranız nasıl düzeliyor
Sürekli arkadaşlarıyla diye tepki gösteriyorum gece eve gelince işte
Özel olacak ama cinsel hayatınız nasıl
Kötü sayılmaz ya
Kaç yaşındasın
27
Maddi bir sorun var mı ailelede sen de çalışıyor musun
Bende çalışıyorum ya kira bile vermiyoruz
Evlendiğinizden beri hep böyle mi sonradan mı böyle oldu
Hep
Ondan ki bu durum huydan olabilir
Belkide
Kaç yıldır evlisiniz
Dört ay
Siz daha taze evlisiniz tam olarak sana evliliğe ısınamadı mı acaba
Hadi görücü evliliği falan olsa tamam olabilir diycemde zaten çok seviyordu beni hatta ben 30 dan önce evlenmem filan demiştim o çok ısrar etti ısınmamasının imkanı yok
İlginç hiç onunla bu konuları konuştun mu ne diyor
Tamam dikkat ederim diyorda yine aynı. Üstüne gidincede tartışıyoruz
Tartışınca senin gönlünü alıyor mu ya da neler yapıyor
Alisamamistir. Baskı kuruyor musun
Hayır ya
Mantık evliliği yapmış seninle
Seviyor ama
Aranızda cinsel yönden sorun var mı
Yok
Yani yok gibi
Gibiyse vardır özelden yaz yardımcı olayım fikir verebilirim
Bazen eve geç geliyor sorun orada ama hep değil
Seni aldatıyor
Özelden yazarsan anlatıyım burdan anlatamam
Saçmalama ya
Evet özelden yaz anlatıyım burdan o kadar uzun yazamam
Mesela
Sürekli arkadaşlarıyla birlikte
Cinsel, hayatınız kötü mü
Çok da kötü değil yok
Hiç mi yok yani
Yok derken o anlamda değil
Dört aylık evliyiz olsun bi zahmet
Yatakta Kocan gibi hissediyor demek ki 🙂 şu yüzden sordum. Acaba gözü dışarıda mı diye
Değil herhalde umarım da olmaz hiç
Erken mi boşalıyor
Erkekler giremez zaten
Hiç mi
Ne yapıyor ki
Sürekli arkadaşlarıyla
Rahat bırak takılsın bi süre
Hayatının sonuna kadar yani
Öyle alişmış
Ne kadar süredir evlisin
Dört ay
Hangi konuda moda girmiyor peki
Arkadaşlarıyla aşırı vakit geçiriyor bekar gibi
Senle gecirmiyor yani oyle mi
Onlarla olduğu kadar değil yani
Tabi bu konuda seni uzuyor degil mi
Evet
Evlimisn
Evet
Olmuştur mu ne aw
Ne gibi davranışlar var
Arkadaşlarıyla çok fazla vakit geçiriyor
Herşeyin bir sınırı var geçirsin ama her gün değil
İşte sorun burada. Aynı bekar gibi takılıyor
Vakit geçirirken ne yapıyorlar
Bilmiyorum. Fitness halısaha oyun yemek falan filan benim bildiğim
Halısaha fitnes olur her günde gidilir ama akşam zamanla eve gelinir fitnes biter
Eve gelmiyor değil geliyor ama onların yanında çok kalıyor
İşte zamanla gelmesi lazım
Zamanla derken ne kadar
Fitnes bittiği gibi eve kahve içmek falan yok
Yok
İşte gelmesi lazım fitness halı saha tamam ama her gün olmaz
Öyle ama yinede bir şey yapamıyorum işten doğru gidiyor
Nasıl yani
Bekar gibi işte. Arkadaşlarıyla falan
Hmmm yeni evlimisiniz
Evet dört ay
Hayatı bir anda değiştiği için moda girememiştir zamanla düzelir ama seninde ona bu durumu güzellikle anlatman gerekir
Rahatsız olduğumu söylüyorum ama umursamıyor ileri gitsem her gün kavga ederiz diye bir şey diyemiyorum
Böyle yapacaktıysa niye evlenmiş olmaz öyle
Yani öyle
Eve sen alıştırmalısın onu
Yapmaya çalışıyorum ama alışmıyor işte
Zor senin işin boşan diyemem ama boşanırım diye korkut
Çocuk ergen
Bakteri türü
Bilmiyorum ama bir problemi olabilir
Olay ne tam olarak gel anlat bana
Normal 🤣
Ne güzel yaa
Neden acaba ilgisiz misin
Normal, geçer
eksik olan ne
evlenmeden önce çok çektirmişsindir
Zaman ver
Normaldir
Ona sorumluluk ver
Hazır değilmiş
Demek ki eşin! Değil
Ohoo eşin kaç yaşında
Ayrilak de moda girr
Tam hazırndeğil
Niye evleniyorlar o zaman ya
Nasıl takılıyor yani
Arkadaşlarıyla hep
Ne varki bunda anlamadım ne bekliyordun her gün birlikte olmayı mı
Her gün arkadaşlarından ayrılmıyor sahipli köpek gibi bu mu iyi
Sen bu adamın, evli olmadan önce de böyle olduğunu bilmiyor muydun yani arkadaşlarıyla çok vakit geçirdiğini? İlk defa mı gördün arkadaşlarıyla çıktığını
Bu kadar değildi ya sonradan böyle çok oldu
Burçlarınız ne
O yay ben ikizler
Yay burçları sosyalliği eğlenmeyi sever diye biliyorum eğlencelilerdir o arkadaşlarıyla sen ne oturuyorsun evde sen de çıksana dışarı arkadaşlarınla
Ya çıkıyorumda her akşam her akşamda napayım o bıkmıyor mübarek
Sen de her gün çık bakalım napacak
Eve gelmediği için göremeyecekki skdndkdkne
Gece gelmesem farkeder anca
Tavsiyem kurslara falan katıl İngilizceni geliştir ehliyetin yoksa ehliyet al bir şeyler yap boş durma
Ya bende çalışıyorum zaten evde oturmuyorum ama işten gelince spora anneme arkadaşıma vs gidiyorum eve geliyorum hâlâ kimseler yok ne bileyim evde görmemek canımı sıkıyor artık
Ama her gün öyleyse sıkıntı kardeş hiç konuşmayı denemedin mü eşinlen
En azından bir günü beraber geçirelim falan de
Kaç yıllık evlisin ama
Dört ay
Dört ayda bitti mi hisler ailesi düşkün mü sana
Hisler bitti değil evliliğin başından beri öyle zaten ben alışır demiştim ama yine aynı
Ailesiyle sorunum yok
Alışmamış demek ki hamile misin
Yok hayır çocuk falan istemiyorum düzelmezse
Sana soralım.
Hazır değilmiş