Neden Türkiye'de eski kuşaklar bu kadar boş yaşamışlar?

Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı akşamlar! Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum ama gözlemlerime göre Türkiye'de 50 yaş üzeri kişiler gerçekten boş ve anlamsız yaşamışlar. Örneğin günümüzdeki Üniversite mezunu işsiz gençlerin psikolojisini hiç bilmeden sadece baskı yapıyorlar. Artı günümüzün hayat şartlarını bilmeden hiç empati yapmadan evlenme baskısı yapıyorlar ve hep kendilerinin her şeyi doğru yaptığını söylüyorlar.
Ancak onlar hiç anlam düşünmeden ve kendini gerçekleştirme düşünmeden bomboş yaşamışlar.
Peki neden bizim de kendileri gibi yaşamamızı istiyorlar?
Neden Türkiye'de 50 yaş üzeri eski kuşaklar bu kadar boş yaşamışlar ve bunun farkında da değiller?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Neden Türkiye'de eski kuşaklar bu kadar boş yaşamışlar?
Cevapla