Selamünaleyküm kardeşlerim hayırlı akşamlar! Bilmiyorum yanlış mı düşünüyorum ama gözlemlerime göre Türkiye'de 50 yaş üzeri kişiler gerçekten boş ve anlamsız yaşamışlar. Örneğin günümüzdeki Üniversite mezunu işsiz gençlerin psikolojisini hiç bilmeden sadece baskı yapıyorlar. Artı günümüzün hayat şartlarını bilmeden hiç empati yapmadan evlenme baskısı yapıyorlar ve hep kendilerinin her şeyi doğru yaptığını söylüyorlar.
Ancak onlar hiç anlam düşünmeden ve kendini gerçekleştirme düşünmeden bomboş yaşamışlar.
Peki neden bizim de kendileri gibi yaşamamızı istiyorlar?
Neden Türkiye'de 50 yaş üzeri eski kuşaklar bu kadar boş yaşamışlar ve bunun farkında da değiller?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Ancak onlar hiç anlam düşünmeden ve kendini gerçekleştirme düşünmeden bomboş yaşamışlar.
Peki neden bizim de kendileri gibi yaşamamızı istiyorlar?
Neden Türkiye'de 50 yaş üzeri eski kuşaklar bu kadar boş yaşamışlar ve bunun farkında da değiller?
#gündüzüngüneşisoruyor
#kizlarsoruyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer