Yaş ilerledikçe Anne tarafının da Baba tarafının da haksız olduğunu fark etmek?

Anne babası ayrı olanlar bilir kimde kalıyorsanız karşı tarafı ya sevmezsiniz ya da tam tersi olur onu seversiniz ama gidemezsiniz. (Küçük yaşta ayrılanlar için geçerli) Ben çok küçük yaşta babamdan ayrıldım ve 18 yaşıma kadar hiç sevmedim çok küfürler saydırdım sürekli arkasından döktürdüm. Ama büyüdükçe aslında bazı şeylerin onun suçu olmadığını, aksine annemin büyük hata payı olduğunu fark ettim. Hala babama kızgın olsam da onunla yakınlaşmayı ve küçüklükten beri hasret olduğum baba sevgisini ölmeden bir kez tatmayı istiyorum. Çünkü babasızlığın getirdiği problemler benim tüm yaşantımı, geleceğimi, ve travmalarımı dayanılamaz derecede kötü bir hale getirdi. Çok dayak yedim hep eziktim ben. Mesela tüm eğitim hayatım boyunca dışlanma, dayak, tehdit, akran zorbalığı, ve söyleyemeyeceğim çok daha fazla şey yaşadım. Hayatım sikildi anlayacağınız. Şimdi babamla mesajlaşmaya nadiren de olsa telefonda görüşmeye başladım ve bir sürü gerçekten artık haberim var. bugün itibarıyla şunu kafamda netleştirdim. Annemin de babamın da bana bir gençlik borcu var. Artık iki tarafa da saygım yok ve ilk fırsatta yurt dışına gidip her şeyi geride bırakacağım. Aslında ne annem ne de babam tamamen suçlu değil ikisi de aynı oranda suçlular. Ama bunun cezasını çeken de benim. Zaten annemin dediğine göre benim doğmamı hiç istememiş, çok denemiş ama babam beni çok istemiş bu konuda çok kavga etmişler. Sonuç ortada, buradayım. Ve şimdi 18 yaşıma kadar geldim. Ve bu çocuk yaşımda benden hayatımın kararının verilmesi isteniyor. Hangi üni? Hangi meslek? Bu yaşa geldin evde oturuyorsun hiçbir şey yaptığın yok diyip duruyor annem. Ama bilmiyor ki hayatımı belki hayatımızı kurtaracak işi buldum ve ona hazırlanıyorum. Defalarca anlattım, açıkladım evde boş oturmadığımı ama o sanıyor ki birinin köpeği olmadan para kazanılmıyor veya hiçbir işe yaramıyoruz falan... Bu yüzden acilen evden ayrılmak ve herkesten, her şeyden uzakta tek başıma huzurlu bir şekilde yaşamak istiyorum. Sizden istediğim bu durumu yaşayan varsa yol göstermesi, tecrübelerini paylaşmasıdır. Benimle benzer durumu yaşayan da kendini belli etsin ki yardımlaşabilelim.

Yaş ilerledikçe Anne tarafının da Baba tarafının da haksız olduğunu fark etmek?
Cevapla