Yaş alınca insan ailesine karşı asileşiyor mu?

Önceden ailemin her dediğini yapardım. Annem, uslu ve söz dinleyen bir kız olduğum için beni överdi. Ama şimdi 25 yaşındayım ve asileştim sanki. Onların istediğini değil kendi isteklerimi yapıyorum. Belki de bu asilik değil özerklik isteğidir. Ne dersiniz?

Yaş alınca insan ailesine karşı asileşiyor mu?
Cevapla