Arkadaşlık konusunda bir dikiş tutturamadım. Sizce nasıl arkadaş bulurum?

Üniversite 3. sınıftayım. Genel olarak sakin bir kişiliğim var hatta sıkıcı biri olduğumu düşünüyorum öyle arkadaş gruplarına dahil değilim çünkü grup arkadaşlığı sevmiyorum ve yakın olmak zorundaymışım gibi sorumluluk hissettiriyor bana. Açıkçası okuduğum şehir büyük bir yer değil yapacak aktivite yok o yüzden sıkıcı geçiyor üniversite hayatı zaten buraya istemeyerek gelmiştim ve seneye kurtuluyorum inşallah. Bu iki yıl içinde gerek ailevi sorunlar onun dışında erkek arkadaşımdan ayrılmam beni psikolojik olarak yıprattı. Ancak ben böyle süreçlerden yalnız kalarak çıkıyorum bir arkadaş ihtiyaç duymadan hep kendi kendimi toparladım bu zamana kadar. Ancak insan böyle üniversite okuduğu yerde gezmek tozmak istiyor. Maddi durumum iyi bana kalsa her yeri gezerim ancak kafama göre kimseyi bulamadığım için tek kalıyorum ve tek başıma gezmek istemiyorum ama çevremde bana göre birisi yok ve bende kimseyi aramıyorum çünkü yalnızlığa çok alıştım.2 ablam olmasına rağmen benden çok büyükler yaş olarak o yüzden onlara da çok uyum sağlayamadım hep tek çocuk gibi büyüdüm. Sosyal zekam mı düşük, benim mi arkadaşlık konusunda aşırı beklentilerim var bilmiyorum ama kafama göre insan gerçekten yok. Kendi bölümüm dışında biriyle nasıl spontane arkadaşlık kurabilirim gerçekten çok yalnız kaldım.
Arkadaşlık konusunda bir dikiş tutturamadım. Sizce nasıl arkadaş bulurum?
Cevapla