Merhaba aydın merkezdeyim arkadaşım yok hiç burada tatile geldim ve yalnızım nasıl arkadaş edinicem platformlardan üyüyelik alıyorum günlerdir yinede bir arkadaş edinemiyorum

Merhaba aydın merkezdeyim arkadaşım yok hiç burada tatile geldim ve yalnızım nasıl arkadaş edinicem platformlardan üyüyelik alıyorum günlerdir yinede bir arkadaş edinemiyorum

Gelenejlerime savasmi açtın
, küçükler öğrenir
Büyüklerine saygı duymayı, onların sırasını beklemeyi
Nesiller boyunca aktarılan bir bilgelik
Alçakgönüllülük dersi, anlatılan bir hikaye
Çünkü zamanın dokusunda, genç ve yaşlı iç içe geçer
Bir saygı dengesi, ilahi bir bağ
Öyleyse küçükler dinlesin, kalpleri etkilensin
Çünkü büyüklerini onurlandırarak gerçek bilgelik sergilenir.
Cevap
2Cevap
arkadaşın oyksa fotoyu kim çekti
Ablam
Kanka fotoyu kim çekti? 😂
Ablam yazmış ablası arkadaşım yok ama ailem var
şu an napiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?