Samsun'da hiçbir arkadaşım yok. Canım çok sıkılıyor. Nasıl arkadaş çevresi edinebilirim. Benimde makara eğlenceli arkadaşlarım olsun istiyorum hem kız hem erkek
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 496 cevap paylaştı.
1 yılHiç arkadaşının olmaması gerçekten zor bir durum olabilir, ancak bu yalnızlık hissini aşmak ve yeni arkadaşlar edinmek mümkün. Sosyal çevre kurmak, biraz zaman ve çaba gerektirebilir, fakat doğru adımlarla yalnızlık hissini hafifletebilir ve kendini daha bağlı hissedebilirsin. İşte sana yardımcı olabilecek bazı öneriler:
1. Kendini Tanı:
İlk adım, kendi ilgi alanlarını, hobilerini ve ne tür insanlarla vakit geçirmekten hoşlandığını anlamaktır. Kendi kendine vakit geçirirken en çok keyif aldığın şeyleri düşün ve bu aktiviteleri başkalarıyla paylaşabileceğin ortamlara yönel.2. İlgi Alanlarına Yönel:
Hobi Gruplarına Katıl: Spordan sanata, kitap kulüplerinden gönüllü çalışmalara kadar birçok farklı alanda gruplar ve topluluklar bulabilirsin. İlgi duyduğun bir konuda bir kurs veya grup etkinliği bulmak, yeni insanlarla tanışman için harika bir fırsat olabilir. Özellikle kendini rahat hissedebileceğin, ortak bir amaca sahip gruplar, arkadaşlık ilişkilerinin temellerini atmanı sağlar.
Online Topluluklar: Eğer fiziksel olarak bir yere gitmekte zorlanıyorsan, internet üzerinden de ilgi alanlarına göre insanlarla tanışabilirsin. Sosyal medya grupları, forumlar veya hobiler üzerine kurulan platformlar sana yeni insanlarla tanışma fırsatı sunar.
3. Sosyal Medyayı Etkin Kullan:
Sosyal medya, yeni insanlarla tanışmak için güçlü bir araç olabilir. Özellikle Instagram, Twitter veya TikTok gibi platformlarda ilgi alanlarına yönelik içerikler paylaşarak ve başkalarının içeriklerine yorum yaparak etkileşime girebilirsin. Bu, yavaşça yeni arkadaşlıkların temelini atmana yardımcı olabilir.4. Sosyal Etkinliklere Katıl:
Toplantılar ve Etkinlikler: Yaşadığın şehirdeki sosyal etkinliklere, festivallere veya yerel toplantılara katılmak, yeni insanlarla tanışmak için harika fırsatlar sunar. Bazı şehirlerde, yalnız yaşayan ve sosyal çevre edinmek isteyen insanlar için düzenlenen etkinlikler de bulunabiliyor.
Kafeler veya Kitapçılar: Eğer daha sakin bir ortam tercih ediyorsan, kafelere veya kitapçılara giderek, kendi alanında insanlarla tanışmak kolay olabilir. Özellikle ortak bir ilgi noktasına sahip olmanız, arkadaşlık ilişkilerini kurmak için iyi bir başlangıç olur.
5. Kendini Açmaya Başla:
Yeni bir arkadaşlık kurmanın ilk adımlarından biri, başkalarına kendini açmaktır. Bu, ilk başta zorlayıcı olabilir, fakat küçük ve samimi sohbetlerle başlaman işe yarayabilir. Birine selam verip, ortak bir konu hakkında kısa bir sohbet başlatmak, yavaş yavaş güven oluşturabilir.6. Gönüllü Çalışmalara Katıl:
Gönüllü çalışmalara katılmak, sosyal çevreni genişletmenin mükemmel bir yoludur. İnsanlara yardım etmek, aynı zamanda benzer değerleri ve hedefleri paylaşan insanlarla tanışmanı sağlar. Bu tür ortamlarda genellikle çok dostane bir atmosfer olur ve arkadaşlıklar kolayca gelişir.7. Sabırlı Ol:
Yeni arkadaşlıklar kurarken sabırlı olmak önemli. İnsanlarla tanışmak zaman alabilir ve hemen yakın ilişkiler kurmak zor olabilir. Başlangıçta ufak sohbetler ve tanışmalar yaparak, yavaşça güven oluşturmaya çalış. Her şeyin bir süreç olduğunu unutma.8. Olumlu ve Açık Fikirli Ol:
Arkadaş çevresi edinmek bazen insanları anlamak ve onlarla empati kurmakla ilgilidir. Yeni insanlarla tanışırken, açık fikirli ve hoşgörülü olman seni daha erişilebilir yapar. İnsanlar genellikle kendilerini rahat hissettikleri ve yargılanmadıkları bir ortamda daha kolay bağ kurarlar.9. Çıkış Yolları Bul:
Eğer kendini dışlanmış hissediyorsan, bu durumu değiştirmek için bir adım atman gerektiğini kabul et. Çevrende sana benzer durumdaki insanlar olabilir, sadece bu konuda harekete geçmek gerekebilir. Başkalarının da dostluk arayışı içinde olduğunu unutma.Sonuç Olarak:
Arkadaş çevresi edinmek, küçük adımlarla ve doğru bir yaklaşım sergileyerek mümkündür. Kendini geliştirmeye, ilgi alanlarına odaklanmaya ve yeni insanlarla tanışmaya yönelik çabalarını artırarak zaman içinde daha geniş bir sosyal çevreye sahip olabilirsin. Başlangıçta zorlayıcı olabilir, fakat adım adım ilerleyerek yalnızlık hissini aşmak mümkün. Kendi kendine yetebilmek de önemli, ama insana yakınlık ve destek sağlayan sağlıklı arkadaşlıklar kurmak da hayatı daha renkli kılacaktır.02 Yorumla- 1 yıl
Chat GPT'ye mi yazdirdin bu destani 😂🤣
- 1 yıl
hayır kendim yazdım :D
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Olmayabilir aslında yeter ki 1 veya 2 tane olsa bile yeter neyi değiştirecek ki zaten bu çok arkadaş çevresi olanların hep başına geliyor cinayet ve intihar saldırısına kurban gitmek genellikle çok insanların kalabalık olduğu ortamlarda cinayet ve suç oranları yüksek. Özellikle sur cinayetlerinden belli miktar sonra bile birçok kadın erkek arkadaş çevresini biraz azaltmaya özen gösterdi. Özellikle saplantılı koca karısını öldürdü kelimeleri buradan gelir.
00 Yorumla
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılAl benden o kadar. Şu an ben de boşum hiç arkadaşım yok seni iyi anlıyorum. İstersen arkadaşım olabilirsin. Fakat saygı konusunda çok hassasım. Ben de İstanbul'da yaşıyorum. Her zaman seni dinlerim. Sohbet etmek iyi gelecek sana. Ancak arkadaş olarak seçici olmalısın. Herkes iyi arkadaş çıkmıyor.
00 Yorumla
Abazanlar da toplanmış tabi her zamanki gibi.
İstek, öz güven ve birkaç mekan bulursan hallolur. İstek tamam, geriye öz güven ve mekanlar halletmen kalmış. Sonra telefonu bırakıp insanlarla sohbet etmeye başla! Olmuyorsa da bu konuda bir daha yazma.00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, yalnızlık gerçekten yıpratıcı olabilir ama bunu değiştirmek tamamen senin elinde! 😊 Samsun'dasın, oldukça güzel bir şehir. Öncelikle şunu bil ki, birçok insan yeni dostluklara kayıtsız kalamaz, onları doğru yerlerde ve açık bir kalple bulmak lazım. Bu yüzden önce kendine güvenini artırmayı hedefle. Mesela hobilerin var mı, yoksa bir şeyler denemek ister misin? 🖌️🎸 Bu sana hem keyif alacağın bir alan hem de ortak ilgi alanında yeni insanlarla tanışma fırsatı sağlar.
Ayrıca sosyal faaliyetlere katılabilirsin; Samsun'daki kültürel etkinlikler, spor grupları ya da gönüllülük projeleri seni birçok güzel insanla bir araya getirebilir. Ve online platformlar da bazen harika başlangıçlar sunabilir. Sadece samimi ve kendin gibi olmaya devam et, doğru enerjiyi vereceğin insanları bulacaksın. 🥰 sana kocaman bir kalp! ❤️00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
48
Cevap
84Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,1b cevap paylaştı.
u 1 yılsosyalleşerek
10 Yorumla Arkadaşı bulup ne yapıcaksinki benim de arkadaşım çoktu ama hiç dostum olmadı ama hep arkadaş bildiklerimden yediğim darbelerden dolayı ya da belki benimle aynı kafaya sahip insnalara nadiren rastladığımdan dolayı seçici olmak en mantıklısı akışa bırak bence aramayla bulunmaz bazı şeyler tanışman gereken kişilerle de zamanı gelince tanışırsın belki de seninki zirvedeki yalnızlıktır erkekler de biraz sıkıntı da kızlar da zaten çok samimi arkadaşlıklar nadiren oluyor bence genelde canım cicim dediklerin ya seni çekemiyor ya da en ufak bir terslikte seni satıyor anca kendi karakterine uygun biriyle karşılaşırsan samimi bir dostluk kurarsın bence yoksa birçok arkadaşın olsa da yine de kalabalıklar içinde yalnız olursun
21 Yorumla- 1 yıl
Valla o kadar haklısın ki bu devirde arkadaş da sıkıntı kötü olacaksa hiç olmasın daha iyi
Merhaba, nasıl arkadaş çevresi edinebileceğiniz birszda karşınızdaki insanların yapısına karakterine bağlı, her insanı karşındaki insana olan yaklaşımı kendi kişiliği karakteri huyu suyu doğrultusundadır, ve sana bir insanla sohbet etmeye başladığınızda bu yönlerden size yakın olduğunu gördüğünüz hissettiğiniz anda zaten o kişiyi tekrar görmek tekrar biraraya gelmek istersiniz, hani derler ya iyi iyiyi, kötü kötüyü bulur, onun gibi yani.
Bu arada bende Samsun'dayım, uygun görürseniz sizinle tanışmak sizi tanımak isterim. Bana bu mailimden yazarsanız size iletişim no'su verebilirim >>>
Mailim: lifestyle_fetish@hotmail. com00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTürkiye'de yaşayıp da arkadaş edinemeyenler nasıl bir kafa anlamıyorum önüne çıkan herkes samimi davranıyor zaten yoklukta gibi davranıyorsunuz kendinizi kapatmışsınıx arkadaş yok diyorsunuz iyi misiniz abi çıkın dışarı farklı kulüplere barlara ne bileyim aynı bölgede yaşadığın biri bile illa arkadaş olursun bu ne ya soyutlamışsınız kendinizi arkadaşım yok yok. Hayır madem doğru insan arayışındasınız o zaman arkadaş edinmemeyi de normal kabul etmeniz lazım doğru kişiler damdan düşmüyor çünkü, tanıyarak yanılarak tanırsınız birilerini. Aaaaaa yetti artık ben yanıyorum halinize insanlara güven olmuyor Türkiye'de tamam ama evinin adresini vermeden birileriyle iletişim de kuruluyor hani. Herkes dünden razı sohbete zaten çıldırtmayın beni gelip hepinizi toplarım zorla arkadaş ederim getirtmegin beni oraya
41 YorumlaBen mesela kensim istemiyorum beni hakedecek insan yok sevmiyorum çoğu çıkar için bana yaklaşıyor o yüzden uzak duruyorum her insan arkadaş olmak istemez sen kendine göre birini bulmayı dene neler yaparsın arkadaşın ne yapmasını istersin nasıl biri olurdu bu eğer olsaydı ona göre o yerlerde bulun ve o tarz yaklaş bulursun herhalde
10 YorumlaKurslara gidebilirsin, kendini eve kapatıp sadece kısıtlı bir çevreye sahip olan yerde işe gidip geliyorsan tabii ki hiçbir insanla arkadaş olamazsı. Resim kursu, heykel vs ya da zevk aldığın herhangi bi'şey yemek kursu da olur haftasonu, 1 saatlik, eğlenceli, sertifika da alabileceğiniz güzel bi'yer olur yeni insanlar tanır kurstan sonra kafeye falan gidersiniz
10 Yorumla
1 yılAslında bir kadının erkek arkadaş bulması çok kolay çoğu erkek yanında kız olsun diye her zaman kabuldür ama kız arkadaş bulman için şöyle düşün sen kendinle arkadaş olur musun duygularını çok fazla ön plana koymadan düşün bunu değiştirmen gereken şeyleri değiştir zaten otomatikmen arkadaşların olacak.
00 YorumlaÖncelikle ne iş yaptığın çok önemli. İş çevrenden bolca arkadaş edinebilirsin ama bunların geçici olduğunu unutma. İşin bitince arkadaşlığın da bitiyor.
İlgi alanlarınla ilgili uğraşlar ver. Örneğin sinema, aşçılık, resim veya müzik atolyesi gibi seninle aynı zevklere sahip insanların olduğu etkinliklere ve kurslara katıl00 Yorumla
1 yılMeselâ kurslara gidebilir, gönüllü olabilir, siyasi bir partiye üye olabilirsin. Siyasi parti üyeliklerinde toplanma, kahvaltı, gezi vs. düzenleniyor. Bu şekilde arkadaşlık kurabilirsin. Birkaç tane edinmen yeter zamanla onların arkadaşlarıyla da arkadaş olursun. Aynı ortamda olunca arkadaşların arkadaşlarıyla da arkadaş olunuyor.
00 Yorumla
1 yılBenim de arkadaşım yok belli bir yaştan sonra sanırım arkadaş edinmek zor oluyor Samsun'da olsaydım arkadaş olurduk böyle hep hayalimdir oturma sohbet muhabbet şehir şehir gezecek bir arkadaşım olsun
10 Yorumlavalla benim 25-30 yaşında sanırım arkadaşım (iş arkadaşı harici) olmazdı işte olurdum işte zaten illaki konuşuyorsun akşam gelincede rahatlarım bi kaç şeye bakarım araştırma yaparım ki zaten 30 lara kadar evlenmek mantıklı evdede konuşacak biri olurdu
00 Yorumla
1 yılAynı eziyeti bende 9 ve 10. sınıfta çektim. 3 çocukla arkadaştım ama onlar beni zorbalamaya başladılar, lakap falan takıyorlardı, uğraşıp duruyorlardı, benim üzerimden espri yapıyorlardı. Bende yalnız kalmaya karar verdim çünkü kafadar birini bulmam imkansız gibiydi.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılBenim de yok olmamasının da birçok sebebi var İnsanlar çok aşırı insanları kullanmaya yönelik eski arkadaşlıklar yok artık hiç kimseye kendimi kullandıamam üzgünüm
00 Yorumla Senin durumunu çok iyi anlıyorum maalesef bir insan seninle konuşmadıkça bu durumdan kurtulamazsın burdaki tavsiyelere kulak asma boş konuşmuşlar bende arkadaş ararken kendimi kuru kemikte et sıyırıyor gibi hissediyorum hiç çocukluk arkadaşın filan yokmu benim tek kelime edecek insanım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 6,2b cevap paylaştı.
1 yılBence herkese herşeyini anlatma bir arkadaşın olsun güvendiğin oda büyük biri olabilir öbürleri de öylesine arkadaş olsun çünkü kimseye güven olmaz bu devirde
00 Yorumla
1 yıl25 ten sonrw ne arkadasi? evli insanların cocuk uzerine endeksli veya işle vs alakali arkadasliklar oluyo ondan sonra ya da gün vs den
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGenelde böyle yalnızlık sıkıntısı çekenler aklına gelebilecek her türlü kötü yollara düşerler. Bu yüzden dikkatli ol derim. Doğru insanlar seçtiğinden emin olmalısın ve kimseye kolay kolay güvenme.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,6b cevap paylaştı.
1 yılNe iş yapıyorsun seni tanımıyoruzki. Arkadaşım olsun diye uğraşmaman lazım.
00 Yorumla
1 yılbiz mevcut olanları yok edip elemeye çalışıyoruz herkesin çilesi başka :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 694 cevap paylaştı.
1 yılO zaman Samsun'dan çık azcik bu tarafa rizeye doğru gel
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. İş yerinden veya çeşitli kurslara giderek edinebilirsin bence
00 YorumlaOkuldan ya da iş yerinden edinebilirsin ikiside yoksa etkinliklere katılabilirsin
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 544 cevap paylaştı.
1 yılÖnce bunun farkında ol bunu kabul et kendine değer ver zamanla hepsi olur
00 Yorumla
1 yılArkadaş bulayım derken çok çaba sarf etmemeni tavsiye ederim 🙂
00 YorumlaDikkat et insanı bozan arkadaştır iyi arkadaşlar seç kendine
01 Yorumla- 1 yıl
Cok guzel demissij
- Aile & Toplum konusunda 392 cevap paylaştı.
1 yılBu devirde herkes yanlız aslında sosyal medyada gördükleriniz sadece "görüntü" den ibaret.
04 Yorumla- 1 yıl
Yanlış yazmışım bu arada şimdi farkettim *yalnız olacak.
- 1 yıl
Evet sosyal medya da oluyor arada el sürşmeleri 🙃
1 yılAbla çok dikkat et ! Bu devirde zor iyi arkadaş bulmak. Sakarya'da olsan arkadaş olabilirdik.
01 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,8b cevap paylaştı.
1 yılSamsunda benim bile harika arkadaşlarım var senin nasıl yok
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKısa bir not: Burdaki erkekler senle arkadaş olmak istemiyor amaçları sana çakmak başka bir şey değil
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Benim de hiç arkadaşım yok arkadaş edinemiyorum maalesef
00 YorumlaSosyalleşebileçeğin dil kursları olabilir oralara gidebilirsin, kulüplere katılabilirsin, okula üniversiteye gidiyorsan gözüne kestirdiğin arkadaş grupları varsa yanlarına gidip bir soru sorma bahanesiyle konular açarsan devamı gelir zaten.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen samsunluyum ama başka şehirde yaşıyorum samsunda yasasaydim arkadaş olurdum
10 YorumlaKulüplere gidebilirsin. Etkinliklere katılablirsin. Bitık özgüvenli ol muhabbet etmeye çalış çevrendekilerle. Zaten kendiliğinden sana yakın gelen biri çıkar ve arkdaş olursun
10 Yorumla
1 yılyalnızlığın keyfini çıkar derim tek başına kafeye gidip otur puba git iç illa yanında sahte arkadaşlara gerek yok diye düşünüyorum
20 Yorumlaburada herkes arkadaş olmak istiyor kadın erkek ama mesajlajsan kadınla cevap vermiyor mq.
reelde de arkadaş olmaya dünden razılarmış hadi lan ordan...
00 Yorumlaİlgi alanlarınızın olduğu sosyal gruplara katılın, ne bileyim tiyatro, belki spor grupları her neye ilgi duyuyorsanız... Sosyal medyada bulunamayacak bir şey kalmadı...
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 735 cevap paylaştı. Samsun ah samsun süper yaaa çık gez dolaş kaynak insanlarla bende ilçesinde yim
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 482 cevap paylaştı.
1 yılAga beee İstanbul'da olsan ben vardım da, Samsun'a nasıl geleyim şimdi. Onca işin gücün arasında 😄😄😄
00 Yorumla
1 yılOyun oyna discord kur pc ye geç hiç ummadığın kadar olur.. ama asosyal olursun bu seferde xd.. ortam bulman gerekiyor
00 Yorumla
1 yılHepimiz senin gibiyiz. Arkadaşların olupta yokmuş gibi hayatında gölge ediceklerse hiç olmasinlar daha iyi.
01 YorumlaÇalışma Hayatı, kuzenler ile sosyal aktivite, okul hayatı derken.. bir de akrabalar derken çevren oluşuyor.. Konuşkan biriysen tamamdır bu iş
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılyani öyle taktik yürümez ama püf noktalar var tabi özgüven olmazsa olmaz bide hemen herkesle iletişim halinde ol merhaba de kurs ya da okul varsa arada lavaboda koridorda selamlaş benim bu taktiğim sayesinde herkesi tanıyodum ve çevrem oluyodu
00 Yorumla
1 yılMerhaba bende aynı durumdan muzdaribim ve yaşıtız diye düşünüyorum tanışmak ve arkadaş olmak isterim :)
04 Yorumla- 1 yıl
Kız yaşıt demiş yazana bak soru sahibine gelen cevap ya ya sabır 🤣
- 1 yıl
Merhaba gizli kullanıcı yazıyor göremiyorum
Gizli Üye(25-29)1 yılValla geçen seney kadar benimde yok senecek kadar azdı dershaneye kaydoldum bir anda arttı sadece kendin ol ama donuk olma cahil kalma vede sosyal yerlere katıl
10 Yorumla
1 yılsamsun'un neresinde olduğunu bağlı arkadaş olabileceğimiz..
00 Yorumla
1 yılSpor salonuna kayıt olabilirsiniz, kafa dengi birileri ile tanışma olasılığınız yüksek
00 Yorumla
1 yılaa kizlar nasil tek kaliyor arkadaşsiz kendini kapatma bence cık gez kutuphaneye git
00 Yorumlaçok güzel kulüpler var facebookta oluyorlar genelde. bir bak bence
00 Yorumla
1 yılBence çok kalabalık iyi değil. Bir iki tane sohbetine ortak olacak kişi bul yeterr
00 YorumlaBu konularda aceleci olma insanın başına ne bok gelirse arkadaş ortamından gelir
00 Yorumla
1 yılKütüphanelere git ya da kursa katil yeterli
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBende samsuna geleli bi sene oldu 🤦🏻♀️Secici oldugumdan cevre yapmakta zor
15 Yorumla
Soran1 yılMaalesef bende öyleyim
Cevap sahibi1 yılEe bulabıldın mı arkadas bari
Soran1 yılBulamadım sen bulabildin mi
- 1 yıl
Bende samsundayım
- 1 yıl
Naptınız
ben de samsun da okuyorum
02 Yorumla
Soran1 yılOkulundan anlaştığın arkadaşın yok mu :(
Yaa evet benim de yok
02 Yorumla
Soran1 yılSamsun'da mısın?
Gizli Üye(25-29)1 yılBiraz sanal dünya edin bence. İnstagram snapchatte falan . Zaten snapchatte bi gunde 100 kisi ekliyo beni😂
00 Yorumla
1 yılBenim de senelerdir yok alıştım sende alış
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 733 cevap paylaştı.
1 yılEeee bnde samsunluyum al sana arkadaş 😂
00 Yorumla
1 yılEtmen daha iyi bence kafan rahat
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 382 cevap paylaştı.
1 yılkurslara gezilere giderek
00 Yorumla Boş ver bence bu çalışmakla olmaz
00 Yorumla- Devamını Gör (72)
Devamını Gör(117)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer