Yalnızım, kalabalıklar arasında yalnızım?

Tonla arkadaşım var gerçekten çok fazla. Ama yapayalnızım kimsem yok. Bazen bu kimsesizlik hissiyle baş edemiyorum.
Yalnızım, kalabalıklar arasında yalnızım?
Cevapla