Görümcemle Almanya’da büyük tartışma yaşadım, içimi dökünce terbiyesiz mi oldum?

Ben bir buçuk yıldır evliyim ve bir yıl önce Almanya'ya geldim görümcem de Almanya'da bir tanesi abileri de ve hep bana laf sokuyordu ne dese desin doktora geliyordu benimle dırdır diye ediyordu üzerimde bir şey söylemiyordum aşağılıyorduk küçümsüyordu Ben de bugün her şeyi içimden attım Hamileyken doktora gittim dedi doktora gelmeyin abim de ona kanıp Beni doktora göndermedi ve bu sondu o kadar doldu ki onun yüzünden bebeğimi bile göremiyorum ve bugün tartıştık bana diyor saygısızsın bilmem ne Ben sana doktora geldim falan sizce ben yanış mı yaptım pişman da değilim

Görümcemle Almanya’da büyük tartışma yaşadım, içimi dökünce terbiyesiz mi oldum?
Cevapla