Sayisali sevmedigim icin esit agirlik sectim. Sizce dogru mu yaptım?

Sayisal yapamiyorum. Bu yuzden esit agirlik seçtim. Sizce iyi yapmis miyim? Istedigin meslek hangisindeyse ona gidin diyeceksiniz ama ben meslek secemedim henüz cok kararsiz bir insanim. Ve surekli degisiyor fikirlerim :/
Sayisali sevmedigim icin esit agirlik sectim. Sizce dogru mu yaptım?
Cevapla