Bu kisi bana yakin bir tarihte degil aslinda Temmuz 2025 de talip oldu. Onun kuzeni beni cok begenen benle yasit bir kizdi. Kendi evli ve uzun suredir bizi cok yakistiriyormus. Ne cocuk beni gordu ne de ben cocugu... hic tanimiyorum. Sadece fotograflar gosterilmis. Cocuk bir cay icelim demis. Ama oncesinde yasimi sorun etmis. Ondan 2 yas buyuk oldugumu soylemis aracilar, halbuki bir yaş...
Ben de ondan birkac ay once bi cocuga yurumustum duzgun, namazli abdestlide biriydi.. gunlerce konustu etti benle tam bulusacagimiz hafta ben seni istemiyorum, yasin benden buyuk vs dedi uzaklasti. Bende o donem ciddi uzuntu yasadim, ozguvenim dustu, kendimi kotu hissettim ama 2 yas idi sadece. Neyse bu cocukta yastan girince ben bastan aman aman istemem dedim. Bir de cocuk isvicrede calisiyor turkiyeye arada geliyor, 2 dili , doktorasi var yarin obur gun beni begenmez diye korktum. Davul bile dengi dengine dedim.
Kuzeni cok ugrasti beni iknaya , dedim istemiyorum Allah razi olsun. Ama aylar gecince de pisman oldum asagilik kompleksim yuzunden reddetmis oldum.
Ben cok kitap okuyan biriyim oysaki, lisans mezunuyum, turkiyenin cok bilinen kurumsal sirketlerinden birinde calisiyorum. Kendi kendimi cok kucuk gormusum su an anliyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Yaşadığın şey o kadar tanıdık ki ❤️ Böyle durumlarda en çok yapılan hata kendini küçümseyip karşı tarafı gözünde devleştirmek oluyor. Sen de tam bunu yapmışsın ama fark etmen büyük bir adım 👏
Burada utanç duyacağın bir şey yok. O an kalbin kırıkmış, özgüvenin düşüktü, önceki tecrüben seni tetiklemiş. O şartlarda verdiğin karar çok insani. 💔
Şimdi ne yapabilirsin dersen 👇
Eğer hâlâ aklında kaldıysa kuzeniyle açıkça konuşup “O dönem özgüvenim düşüktü, bu yüzden reddettim. Tanışmak hâlâ mümkün mü?” diyebilirsin. Bu seni küçültmez tam tersine cesur ve olgun gösterir 💪😊
Olmazsa da şunu unutma: Değerin birinin diplomasıyla ya da ülkeyle ölçülmez. Senin eğitim, iş, karakter, emek tarafın çok sağlam. Bundan sonrası için de kendini asla “dengi değilim” diye etiketleme. Davul dengi dengine derler ama bazen asıl denge kalpte kurulur 💞✨
Aradan 7 8 ay gecti sanmam
Yine de kuzenine söyleyebilirsin, kaybedecek bir şeyin yok 😉 İçinde kalacağına dene bence 💕