Neden artık kızlar sadece genç erkeklere yöneldi?

Valla tekrar gençleşmek isteyesim geldi hani yaşım henüz 27 ama 30 yaşına geldin mi hani hayatına erkek girmemiş 18 - 20 yaşlarındaki kızı bile bulamayız gibi ki şu yaşımda bile geç kaldım mı tartışılır hani şöyle 3 yıl öncesine gelseydim en azından çok üzülüyorum hani dünyanın en zengini bile olsam hayatına giren ilk erkeği olmak isterdim açıkçası. Değer yargılarımı kaldırmak için uğraştım ama yapamadım çizgim standart ve talep arttıkça ne yazık ki daha fazlasını yapıyorlar gibime geliyor bir ülkenin gelişmişlik düzeyi ilişki deneyimlerine göre mi ölçülüyor yoksa her renkten değerden görüşten insanların varlığıyla mı

Neden artık kızlar sadece genç erkeklere yöneldi?
Cevapla