2 yıllık konuşmayı bitirip görücü usulüne döndüm, sence kar mı zarar mı ederim?

Bugün 2 yllk konuştuğum kişiyle iletişimi tamamen kestim ilgi yoksa bnde yokum denmeye getirdim... Üstüne Ailemin bulduğu birine resim attım olumlu baktılar görücü usulü.. yarın konuşmaya basliycaz... Hayat ne garip dimi... Diğer çocuk ilgi vermedi diye bitirdim... Hayatımın u dönüşünü yaptım... Bakalm kayıp mı edicem yoksa kar mı...

2 yıllık konuşmayı bitirip görücü usulüne döndüm, sence kar mı zarar mı ederim?
Cevapla