Yaş ilerledikçe yeni kişilerle güçlü bağlar kuramamak gerçekmiş. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yaş ilerledikçe yeni kişilerle güçlü bağlar kuramamak gerçekmiş. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla