Evlilikte erkek karısına önem ve değer verince neden toplumda yargılanıyor?

Sürekli arkadaş grubumuzda konumuz bu oluyor eşim bana değer ve önem verir. "Ben erkeğim" diye sergilenen tavırları yoktur. Bana ev de temizlikte yardımcı olur. Ben konuşunca dinler işte dolayı az da olsa ortak zaman olsun deriz. Ev dışında bensiz gezmesi tozması yoktur. O yüzden bana hep sen ne yaptında böyle bunun formülü ne diyorlar ya da kadınların eşleri öyle olmaz tarzı söylemiyorlar.

Evlilikte erkek karısına önem ve değer verince neden toplumda yargılanıyor?
Cevapla