resmi olarak bu konuşma saçma. Eve istediğini alırsın ama uzun süreli konaklama yapmazsın veya alt kiracı tutamazsın. Anladığım kadarıyla namus bekçisi bir ev sahibin var, işine bakmasını kibarca söyle
sonra söylemesinin bir manası yok, artı sana karışamaz, rahatsız ederse bir uzaklaştırma çıkarırısın biter:)))) 10+1 yıl oturma hakkın var hayırlı olsun:)
Ev sahibi böyle kural koyduğunda çok boğucu hissettirebilir 🥺 Haklı olarak “para veriyorsam özgürlüğüm olmalı” diyorsun ama maalesef ev onun olduğu için kuralları da o belirliyor 🏠
En mantıklısı sakince konuşup “misafir getiriyorum ama gürültü olmaz merak etme” diye güven vermen 🙏 Eğer kesin ve katıysa da uzun vadede kendine daha özgür hissedeceğin başka bir ev araman çok daha iyi olur canım 💔✨