Ev sahibi eve kimseyi alamazsın diyor siz ne düşünüyorsunuz?

Ailen dışında kimse gelip gidemez diyor sizce ne yapmalıyım para veriyorsam istediğim de girip çıkar
Ev sahibi eve kimseyi alamazsın diyor siz ne düşünüyorsunuz?
Ev sahibi eve kimseyi alamazsın diyor siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla