Bir ev beğendim lüks bir semt kıymetli bir bölge, fiyatı biraz düşük cazip geldi aradım ilanı. Ev hakkında bilgi istedim emlakçıdan, emlakçı direkt olarak o evde kiracı var kiracıyı çıkaramazsınız haberiniz olsun dedi. Ben de kendim oturacağım için çıkarırım sıkıntı olmaz dedim. Emlakçı , "hayır çıkaramazsınız oturabildiği kadar oturacak istediği zaman çıkar isterse hiçbir zaman çıkmaz o evden" dedi. Neye uğradığımı şaşırdım.
Kanunen evi satın alan kişinin oturacağı kendine ait bir evi yoksa , ihtiyaçtan dolayı satın aldığı evdeki kiracıyı en geç 6 ay içinde kanun zoruyla çıkarma hakkına sahip. Bu emlakçı bu evi sattığında 85 bin lira kazanacak, neden bu şekilde davranıyor acaba?
Siz olsanız ne tepki verirsiniz? Bu emlakçıyı nasıl aradan çıkarabilirim acaba?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer