Bir ev alacağım. Emlakçı "içinde kiracı var kiracıyı çıkaramazsınız" diyor, siz olsanız ne tepki verirsiniz?

Bir ev beğendim lüks bir semt kıymetli bir bölge, fiyatı biraz düşük cazip geldi aradım ilanı. Ev hakkında bilgi istedim emlakçıdan, emlakçı direkt olarak o evde kiracı var kiracıyı çıkaramazsınız haberiniz olsun dedi. Ben de kendim oturacağım için çıkarırım sıkıntı olmaz dedim. Emlakçı , "hayır çıkaramazsınız oturabildiği kadar oturacak istediği zaman çıkar isterse hiçbir zaman çıkmaz o evden" dedi. Neye uğradığımı şaşırdım.

Kanunen evi satın alan kişinin oturacağı kendine ait bir evi yoksa , ihtiyaçtan dolayı satın aldığı evdeki kiracıyı en geç 6 ay içinde kanun zoruyla çıkarma hakkına sahip. Bu emlakçı bu evi sattığında 85 bin lira kazanacak, neden bu şekilde davranıyor acaba?

Siz olsanız ne tepki verirsiniz? Bu emlakçıyı nasıl aradan çıkarabilirim acaba?

Bir ev alacağım. Emlakçı "içinde kiracı var kiracıyı çıkaramazsınız" diyor, siz olsanız ne tepki verirsiniz?
Cevapla