En alt kapıda
KIRACILAR EVI DERHAL BOŞALTIN
MEDENI INSANA LAF BIR KERE SOYLENIR
babaannemin kapısının önüne de bunu yazmış babam😂

En alt kapıda
KIRACILAR EVI DERHAL BOŞALTIN
MEDENI INSANA LAF BIR KERE SOYLENIR
babaannemin kapısının önüne de bunu yazmış babam😂

Annemin ayakkabılarını düzeltmene gerek yok 😁
Ben de ev içinde tam üç kapıya şunu asmayı düşünüyorum: "Kapıyı çarpmadan açıp kapatalım. Mümkünse bu esnada diğer el ile destekleyelim. Kapı kolunu yavaş indirin" 😡
Sonra o da sana yazar öyle öyle mesajlaşirsiniz
Bıktım kapı sesine uyanmaktan.

Aynen bunu çizerdim
🖕🖕🖕🖕 haaha
Cevap
17Cevap
Yasal yolları denerim
Ben de evimi yıllarca kiraya verdim. Çocuk gibi oraya buraya kağıt asmam görgüsüzlük. Sıkıntı varsa yüzyüze konuşulur.
Kavga çıkar diye olmadi. Babaanemi gönderdik aracı olarak haha
Şaşırırım yani. Kontratın bittiyse boşaltırım ne yapayım zorla oturacak değilim ya da ben evde.
Babam yazmış da saçma olmuş sanki evi yarın bosaltacaklar
Baban neden bıktı acaba
Yukarıdaki beden eğitimi öğretmeni olacakmış 21 yasinda cocuk ip atlıyor ondan
Ooo kötü.
Annemle yazılara gülüp gülüp durduk yemekte kriz gecirdik
Altına şunu yazıp yapıştırın
Sevgili ev sahibi o iş öyle olmuyor usül erkan öğren öyle gel
Uuuuuuuuuu
Ev sahibi mors oldu
😂😂😂
oralı bile olmam dfsd
İki kiracıdan da ses çıkmadı zaten tin yok
😂😂 yukarıdaki ip atlamaya devam😂😂
😂😂😂😂😂
Yasal yolları denerim muhatap olmam
Vaybe ne değişik insanlar
ben kahkaha atardım resmen
Bu dünya da hepimiz kiracı değil miyiz
Bazılarının kendi evi
Tamam
Kağıda " gel yüzüme söyle" derim 😃
Oo buyuk yüzleşme basliyir
Başlasın 🤣
Babannenin kapısının önüne yazdığı şeyi anlamadım
Kiracı babaannem yaşlı diye ayakkabıları duzeltiyormus o yuzden😂
Sinirlendi o da kapıya çıktı kargaşa çıkacaktı eve geri girdi
Evet
Babam da sinirlendi bağırdı çağırdı her an bir şey yapabilirdi yani
Yukarıda da var asagida da
Kirayi geciktiriyor bazen. Biz ona şu tarihte çık demiştik kaç kere çik dedik ama çıkmadı. Oğlu yukarıda ip atlıyor avize sallaniyor
Boşaltmam ev sahibi mahkemeye verdi kaybetti en sonunda evi sattı 😂
Boşaltırım napıcam 😂🤷
evi boşaltırım en kısa zamanda
Sen iste o evi satın alırım
Sen mi hahaha
Evet neden?
Nasil alacaksin anlat
Param cok
Biz istesek alırsın evet ama istemesek ev bizm alamazsin
Herşeyin bir fiauti vardir rahat ol
Evi derhal boşaltirim
😂😂😂😂
Baba sorunlu galiba
Sinirli
Bence bi tık üstü😂😂
Davranış bozukluğu var hahaha
Bizim burada bi tesis var getir. Korunun içinde😂😂
İlginç
Kağıdı yırtıp atarım
Sinir olurum
Nasıl yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?