İki katlı evimiz var Zaten üstte biz oturuyoruz alt katın kirası ile kıt kanaat geçinmeye çalışıyoruz alt katta 2 yıldır bir çift oturuyor evlenirken bizim eve tuttular 2 yıldır bir günümde tam getirmediler kirayı 6 ay önce kocasını işten çıkarmışlar 3 ay önce de çocukları oldu vallahi zor günler geçiriyorlar biliyorum ama herkeste kendi hayatına bakmak zorunda Biz de o evden gelen kira ile geçiniyoruz Biz o evi kolay yapmadık annem temizliğe gitti babam günlerde mesaiye kaldı o evi yapmak için canımız çıktı kirayı verin diyoruz veremiyoruz falan filan acıtasyon ananızın ya da kaynananın evine gidin diyoruz gelin hanım gururuna yediremiyor yatıyor kalkıyor bebeğim var pazartesiye kadar getirdiniz getirdiniz dedik getirmezseniz eşyalarınızı çıkarıp kilidi de değiştireceğiz dedik haksız mıyız
Güncellemeler
+1 yıl
Mahkemeye verecek paramız yok arkadaşlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer