Görümceyle aynı evde yaşamak zorunda kalanlar, bu psikolojiyle nasıl başa çıkıyorsunuz?

Gorumcemle kaynanam normalde koyde yasiyordu ben dogum yapinca sozde destege geldiler ev kaynanamin ama orada yasiyorlardi ben kaynim kocam ve ben yasiyoduk hersey iyidi kaynim benden yasca kucuk ve problem olmuyodu aramizda gorumcem bir geldi. Yuruyen kaynanami yatalak etti sirf koye geri gitmesin diye orada elektirik internet yok rahat rahat yatmak yok tabi gitmek istemez. Neyse bana bulasmaya basladi ben yeni dogum yapmistim ve gazli bi bebekti durmuyodu ev islerine haliyle ilgilenemedim. Esiminde ben 2 ci evliligiyim onla kiyaslamaya kalkmalar o temizlik hastadiydo sen hic bisey yapmiyosun gelen gideni aratirmis falan demeler. Surekli boyle kiyaslamalar. Gorumcemde cok sisman 150 kilo kendini kaldirmak agir geliyor birazda flortoz erkeklerle konusmaya kendini acindirmaya bayilir. Evden gitmesini istiyorum esim pasif soz geciremiyor ve anasini bahane edip gitmiyor. Kendisi yatalak birakmamis gibi. Bana kalkmis sen pissin pisliksin diyor kendisi evin bulasiklarini biraksan 4 5 gun yikamaz camasirlar sepetten yere tasar yikamaz o pis degil ben pisim. Gecen bana pisliksin dedi aldim cocuguda gittim kina yakiyordur kesin adam gelip almak istiyor gitsem gene ayni sorunlar cok biktim yardim edin.

Görümceyle aynı evde yaşamak zorunda kalanlar, bu psikolojiyle nasıl başa çıkıyorsunuz?
Cevapla