AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
kötü olurdu
Benim gibi evdne işe işten eve hayatı olan biri için imkansız gibi evimde de huzurlu olamicaksam ölem😂😂
Valla yalniz yaşamak bir nimet kıymetini bil. d
Öyle bakalım inşallah cikcam yakın zamanda ayrı eve istanbudla Avrupa yakasında bir yer bakıyorum
Bunu yaşayan şahit olduğum yüzlerce kişi var mesleğim gereği
O kadar etkiliyo ki beni, cocuk gibi azarliyo 32 yaşındayim sosyal hayatımda yok
Mezarın içinde yaşamak gibi. Biliyom işte sormayın 🤣
Evin içinde kaşlarıni çata çata gezen incikten cıncığa herşeyi problem yapan biri ne kadar kolay olabilir haklisin. d
Zor bir insanla aynı evde yaşamam, yaşıyor olsam evi ayırırım
İnsanın özgüveni olmaz
Biraz sinir kirizi geçiririm eğer herşeye karışır ve koyduklarının yerlerini değiştirir ise
Kocaman halıyı benim odaya koydu sanki odamda yer varmis gibi
İzinde istemiyo
😅😅 ben alıp başka yere koyardım
Sonra kıyamet kopsun. d
😂😂😂
Beş senedir sabretmekten yoruldum artık bir an önce kurtulmak istiyorum yeter bıktım her türlü fazla eşyasından pisliğinden pasaklılığından.
Niye yapıyoruz bunu, senin gibi görücü usulü mü evlendik olay ne
* biti yinemi sen
Senin adını a... Biti koydum artik
Kudur sîk kafalı japon askeri
Sen kudur domuz kiçi y. rk kafali
21 sene yaşadım belli bir zamandan sonra artık insan yapamıyor...
İnsanı mental anlamda çok yoruyo misal ben her gune mutsuz uyanan biriyim acaba bugun ne cikaracak basima dusuncesiyle, onun kurmaya calistigi otorite beni dibe cekiyo bu da insanlarla iletisimime zarar veriyo
Anneme diyorum annem huyunu bildigi halde kizim ne var o evde niye anlasamiyosunuz diyo
Eve cikicam dedigimde sinirler tavan, e napayim isveren benden saglikli bi psikoloji etkili bir iletisim sorunsuz bi kisilik bekliyo niye kendimi daha fazla bu evde yipratayim, okulda zaten uyumsuzluk yasadim bunun yuzunden, is yerimde de yasamaya izin vermem.
Onlar da kabullenmek istemezler ayrı eve çıkmanı veya ayrılmanı ama bunu en iyi sen bilirsin çünkü bu durumu yaşayan sensin bunun için de en doğru kararı verecek olan yine sensin çok iyi düşünmen gerekir çok iyi karar vermen gerekir çocukların varsa çok iyi düşün derim..
Yardım alabilirsiniz eğer yardımla da düzelmiyorsa ona göre kararını ver bence Ömür geçiyor zaman geçiyor.
Geçmişini bilemeyeceğim için kimseyle aynı evde yaşamam
Bende zor bir insanım ben evime bile insan almam KIMSEYE GEREK YOK BEN BANA YETERIM
Ama kendi işimi kendim yaparım
Evden kacmama sebep olurdu
Ben kaçıcam cok az kaldı
Inlemesi açısından zor bir kadın mı demek istedim?
Zeki mürenin inleyen nameler şarkısına hastayım ondan bu rumuzu koydum, konuyla ni alakası yok karıştırma.
Benden uzak kafam kaldırmaz.
Adı üstünde, kolay olmayacağı kesin
Zor😅
yaşayamamm zor sende evlisin heralde
Yorucu ve yıpratıcı olur herkes için
Ben katlanamazdım 1 dakika sürmezdi
Kimse kimseyi zorlayamaz be
Katlanamam ben muhtemelen
Düşünsene gecenin bi köründe odana giriyo uyandiriyo yuksek sesle muzik caliyo anlayista sıfır
Ve anne gibi karisiyo duş al diye
Ben evcimen bir insanım iş dışında hep evdeyim hani en ufak şeyleri bile benim canımı sıkar ondan bana ters
Bende oyleyim ev ortamini severim ama gel gor ki zor biriyle yapamam
Müdehaleci
Kuralcci
Öyle biriyle beraber sen bence en kısa zamanda uzaklaş (demesi kolayda ah şu ekonomik durum..)
Ekonomik durum bizi mahfetti
Elime az biraz para gecse durmam evde
Hangi şehirde yaşıyorsun
İstanbul
Bende İstanbul'dayım 2 ay kadar sonra arkadaşımla ayrı eve çıkcaz umarım pişman olmam rezidans veya site tarzı (illegal bir işe bulaşcam)
Bak sana tavsiyem pişman olmaman icin sınırlarını bil ne çok uç ol nede aşırı ılımlı, aynı evi paylaşıcaksiniz e dolayısıyla iş bölümü olacak ve iki farklı hayat arkadasim diyosun da insanlarin huyu bi ayni evde birlikte yasayimca cikar bide beraber seyahate çıkınca, sen bence dikkat et insan öz kardesiyle geçinemiyo.
Daha çok ofis olarak kullancaz bahis sitesindeki parayı aktarımını yapcaz ama eve gitmektense uyurum odamda çok rahatsız olursamda evime giderim hangisi işime gelirse
Ne kadar insan tanidiysam ev arkadasından yakındı durdu
Yani ben yinnnede tek yasamayi tercih ederdim
Cehennem gibi
Berbat gercekten herseyine karışan vakitli vakitaiz uyandiran orayi supur burayi supur diye bağırıp dayatma yapan
Bitane carpican
Sabrediyorum bacım yaza kadar isverenlerin istedigi sertifikaları alıcam ondan sonra eve cıkıcam
İnşallah kurtulursun rahat edersin
İnşallah tek temennim o
Nesi zor mesela
Herseyi
Kim bu
Ne anlamda zor
Her anlamda
Sevişirsek kolay
Emin ol sevişmek bile gelmez icinden, ceker kapiyi cikarsin.
Ben alirim onun acisini yatakda
Ya bi sus be midemi kaldirdin
Ahaha kaç yasindasin ki miden kalkiyor kuzum
Aq insanin skinin bile bi hayssiyeti var
Ben huysuz biri kadinla yatmazdim erkek olsam
Ahaha
Bilmem denemem lazım. Sen zormusudur?
Hiç zor değilim
Hmmmmmm burcun ne?
Başak
Hmmmmm ilimlisin yani. Peki tatlı ilimlimi yoksa mantıklı ilimlimisin?
Tatlilik mi kaldi
Mantikli ılımlı
Tam bir başak mantıklı ılımlı yaklaşımci. Neden tatlılık kalmadı sence?
İstedigim ortamda yasamiyorum istedigim hayata sahip degilim
Hoşuma gider öyle şeyler :)
Zor olurdu
cok sinir bozucu
İyi olmazdı
Çekilmez olurdu..
eziyet resmen
Sıkıntılı
Seviyorsam o insanı katlanırdım ben şahsen
Zor olurdu
sıkıcı olurdu
Yaşayamam
Zor olur
Bilmem