3 ay sonra düğünümüz var. Nişanlım tek çocuk. Annesi de yanında kalmamızı istiyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 6,6b cevap paylaştı.
+1 yıleğer anlaşırsan ve kaynanan da anlayışlı iyi biriyse hiç bşr sorun olmaz kanki gibi yaşar gidersiniz
benzer bir durum arkadaşım için geçerli ve onun için çok üzülüyorum Rabbim hayırlı helal süt emmiş bir kız çıkartır inşallah karşısına
arkadaşım 35 yaşında benim gibi ama daha çok küçükken anne babası ayrılmış , babası hala yaşıyor ama tam bir kardeşim , biz çocukluktan beri arkadaşız
çocukluğumuz onun baba özlemi ve babasının yanına gidip kardeşim babasının tek bir güzel söz söylemesini bekleyerek geçti ki babası çoktan evli çocukları falan vardı
bu arkadaşımı annesi ve annesi büyüttü
Allah rahmet eylesin annanesi öleli yıllar oldu
kendilerine ait bir evleri var ve ana oğul yıllarca böyle yaşadılar
annesi melek gibi bir kadın arkadaşım da öyle
şimdi yıllar geçti ve 35 yaşındayız
bu arkadaşım evlenip annesini asla bırakamaz
onu ve annesini kabul edecek bir eş bulması lazım ama bu devir de nerede
Rabbim bütün zor da ve dar da olanlara yardım eylesin Amin13 Yorumla- +1 yıl
Bu hikaye eski erkek arkadaşımın tıpatıp aynı yeminle sadece yaşa kadar... Bizde bu sebepten ayrıldık özele girmek istemem daha fazla zaten anlaşamıyorduk bu neden baska nedeni doğurdu hayırlısı dedik. Bu devirde kız tarafından bakılırsa her iki tarafta haklı anlaşmazlık çıkabilir diğer taraf da annesini bırakamaz. Bizim hikaye çok farklıydı seven yanılmış sevilen yabancılaşmış.🌸 Öyle kız bulsunlar ne diyelim zor bi durum...
- +1 yıl
@daliinn kesinlikle zor yani annesi ile yaşamak istemeyen kızı asla suçlamıyor saygı duyuyorum
yani sonuçta ayrı ev ayrı yuva eşiyle baş başa olduğu bir ev evlilik istemek yer den göğe kadar hakkı
ama işte hayatlar yaşamlar bazen istenilen beklenilen gibi olmuyor . kader kısmet
dilerim sen de çok mutlu olduğun bir yuva ile mutlu olursun. iyi geceler
En İyi Cevaplar
Kayınvalide ile aynı evde yaşamak bazen zorlu bir deneyim olabilir, çünkü ailedeki ilişkiler ve düzenlilikler değişebilir ve bu da gerilimlere neden olabilir. Bazı olası sorunlar şunlar olabilir:
- Farklı yaşam tarzları: Kayınvalideyle yaşarken, herkesin farklı bir yaşam tarzı olduğunu unutmamak gerekir. Farklı uyku saatleri, yemek alışkanlıkları ve diğer yaşam tarzı alışkanlıkları nedeniyle çatışmalar yaşanabilir.
- Özel alanın yetersizliği: Kayınvalideler genellikle evdeki genel düzeni yönetme eğilimindedirler ve bu, başka kişilerin özel alanlarında kısıtlamalara neden olabilir. Bu durum, bireylerin kendilerine ait bir alana sahip olma ihtiyacı olduğunda problem yaratabilir.
- Farklı beklentiler: Kayınvalidelerin ve gelin-damatların farklı beklentileri olabilir. Bu farklılıklar, özellikle aileye yeni katılan kişinin, kayınvalidenin beklentilerine uyum sağlaması gerektiği durumlarda çatışmalara neden olabilir.
- Çocuk yetiştirme yöntemleri: Çocukların yetiştirilmesi, kayınvalideler ve gelin-damatlar arasında sık sık çatışma konusu olabilir. Kayınvalideler, torunlarının yetiştirilmesi konusunda söz sahibi olmak isteyebilirler ve bu, ebeveynlerin yetiştirme yöntemlerine müdahale etmeleri nedeniyle sorunlara yol açabilir.
- Finansal meseleler: Evin maddi kaynakları, kayınvalidelerin ve gelin-damatların farklı görüşlerine sahip olabileceği bir diğer potansiyel sorun alanıdır. Kayınvalideler, evin finansal yönetiminde daha fazla söz sahibi olmak isteyebilirler ve bu, aile içindeki çatışmaları artırabilir.
Bu tür sorunların çözümü için, aile içinde açık iletişim ve anlayışlı olmak önemlidir. Herkesin fikirleri ve ihtiyaçları dinlenmeli ve herkesin birbirine saygı göstermesi sağlanmalıdır. Ayrıca, aile içindeki herkesin rolleri ve sorumlulukları açıkça belirlenmeli ve kabul edilmelidir.
11 Yorumla
+1 yılSoruya karşı soru sorayım;
düşün ki evlenmeyi düşündüğün kişi ile evlenmişsin yıllar geçmiş ve bir erkek çocuğunuz var, eşin vefat ediyor.
Senin de oğlundan başka kimsen yok, oğlunun evleneceği kadının seni aynı evde istemediğini düşünsene...
Zor gibi gelse de hakikat her daim en iyisidir, büyüklerimize her zaman hürmet göstermeliyiz ki küçüklerimiz de bizi örnek alsın.
Ne ekersek, onu biçeriz.23 Yorumla- +1 yıl
Valla helal olsun iyi ki varsın🙏🏾😎
- +1 yıl
Teşekkürler 🌹❤️
- +1 yıl
Rica ederim
Aile & Toplum konusunda 551 cevap paylaştı. Hayatta annesinden başka kimsesi yokmuş. Kadını bir başına bırakmak iyi değil. Seninde annen bir başına olsa onuda alın yaniniza belki ufak tefek fikir ayrılıkları olabilir ama kötü niyetli bir masal cadısı değilse sorun olmaz. Hatta iyi bile olur.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
78
Cevap
49Cevap
Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı. Yorumlari okudum da herkes modern herkes bireysel kafada. Anne babayı istemeyen evlilik yolunda olanlar o anne babadan da lütfen 1 kuruş almayın dugununuzu kendiniz yapın evinizi kendiniz alın çocuklarınıza da hem çalışıp kendiniz bakın. Bunu yapabiliorsaniz o zaman istediğiniz kadar bireysel takılabilirsiniz ama işinize geldiğinde "annen cocuga bakamaz mi", "annen biraz destek atamaz mi" derseniz kusura bakmayında sizde o kişinin yalnızlığına paylaşım yapmaya burun kıvırma hakkınız asla yok.
27 Yorumla- +1 yıl
Zaten para alınmamalı. İşin içine maddi destek girerse tahakküm de girer. Hayatın hakkında söz hakkı elde ederler. Bu evlilik yolunda değil sadece, herkes ve her durum için geçerli. bırak sıfır mobilya takımı olmasın incik boncuk extra ev eşyası olmasın. Kaliteli bir buzdolabı elzem gerisi vırt zırt. Azıcık aşım ağrısız başım. Kendi eviniz olsun. Bu evin içindeki durumlar hakkında ser verin sır vermeyin. Ana baba zaten asıl yuvayı yıkan. İnsan bu. Her yaşlı bilge, ve erdemli olmuyor. Bazıları tam bok
- +1 yıl
her insanla empati kurabilirsiniz anlamayan da var ve siz iyi anlaşıyor olabilirsiniz herkes iyi anlaşacak diye bir durum yok ne kadar fedakarlık gösterirsen göster bazı kayınvalideleri görüyoruz biz genciz diye hep empati hep alttan almayı biz yapamayız kayınvalideler de yapmalı
+1 yılBen de bir evin tek oğlu ile evlenip aynı eve gelin geldim. .1 buçuk sene aynı evde yaşadım yeni ayrı eve geçtim.. ayrı eve geçtiğimiz halde sorunlar devam ediyor.
Kayınvalidemi çok iyi biri sanıyordum. Kızım diyordu saçımı okşardı. Hastalansam bana bakardı. Beni kızı gibi gördüğünü söylerdş hala da söyler ama iç yüzü öyle değilmiş. Eşimle aramda özelimiz kalmıyor. Aynı evde olunca hemen ailesi de duyuyordu. Eşimde ailesinden destek alıyordu. Sözde aramızı buluyorla ama beni kötülerlerdi. Aynı eve geldiğim için çok pişman oldum. . hizmet ettim saygı gösterdim. Ama yaranamadım. Mutlaka açık arıyorlar. El kızısın çünkü10 Yorumla
+1 yılÖzel hayat diye bir şey yalnızca tek odada olabilir durumda olur. Birbirinizle seviyeli olmalısınız sürekli. Samimiyet kayınvalide kıskançlığı ve terörüne sebep olur. Az bir dağınık olsan pis der bir cevap versen ki vereceksin aynı evdesin kötü olacaksın. Zor yanı aşırı sabır işi
30 YorumlaNe olursa olsun kayınvalide yabancı biri evde rahat edemezsin kendi özel alanınız olmaz evde hakimiyet sıkıntısı çıkar. Her plan annesinide dahil edilerek yapılır. İlerde çocuk oldugunda birde yetistirme tarzınız olsun vb. olsun söz sahibi olup size karışır. Ne kadar iyi bir kayınvalide olursa olsun aile icinde aile olmaz bence.
31 Yorumla
+1 yılNişanlın senin yanında duracak, seni kimseye ezdirmeyecek, arada bırakmayacaksa evet olabilir. Ama çok zor...
Kısa vadeli derler uzun olur, iyisin dersin kötü çıkar. En iyisi herkesin yuvası ayrı olsun. Hastalık, zorluklar vs yaşanırsa da yanınıza alırsınız.
İllaki aynı evde yaşayacaksanız, sen kurulu bir düzene gelin gitme, kayınvaliden senin düzenine ortak olsun.20 YorumlaAile & Toplum konusunda 420 cevap paylaştı. Çok sorun olur. Başta iyi görünür ama sonraki zamanlarda illaki yaptığın her şeye bir şey söyler. Oğlundan da kiskanabilir neticede tek çocuk. Bence daha evlenmemişken bu konuyu iyi düşünün. Evet gelip sizde kalabilir bir kaç gün ama nereye kadar. Olmaz. Eşinle istediğiniz gibi çıkıp gezemezsiniz , istediğinizi yapamazsınız. Nereye giderseniz o da gelmek isteyecektir. Çünkü onu tek birakamazsınız. Yani her türlü kötü olur.
23 Yorumla- +1 yıl
Pp de dövüşcekler sanan bitek ben miyim mdkdmdm
+1 yılValidenin karakterini bilemeyiz, anlayışlı gibi gorünse de evlendikten sonra gerćek yüzu de farklı çikabiliyor. Tavsiyem ayni eve girmemeniz.
Ha derseniz ki annesi düşkün bakıma muhtaç. Tabi ki aynı evde yaşamanız iyi olur. Ama annesinin oğlu tek cocuk diye ayni evde yasamak istemesi çok saçma. Bunun özel hayatı vs. Var yani aynı evin içinde nasıl olucak. İyice düşünüp tartmanızı öneririm.
20 YorumlaEv ev üstüne kurulmaz diyen boşa dememiş.
Senin mutfak dahil heryerde işine karışacak
Müdahale edecek
İlk başlarda çok iyi anlassaniz bile zamanla seni oğlundan kiskanacak davranışlarnda degsiklig göreceksin.
Sen bsi demeden yapmasan bile oğlunu doldurdgnu söyleyip durcak
İstedgn saatte yatıp kalkamicaksn
Yönetmeye kukla gbi oynatmaya çalışacak
Hele cocugn olduğunda daha kötü cevremdekilerden biliyorum20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı.
+1 yılİlk başlarda yabancılık çekersin, çok rahat hareket edemeycen fazla göz önünde olduğun için, ama zamanla kendini sevdirebilirsen kayinvalideye o zaman kendine özguvenin olur ve rahat hareket edersin. Bu tamamen bulduğun kayınvalideye bağlı seni severse zamanla rahat edersin sevmezse hayatın çekilmez olur.
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 3,9b cevap paylaştı. Ne kadar iyi bir anne kayınvalide olursa olsun insan eşinin dizlerine uzanıp ve ya başını göğsüne yaslayıp film izlemek ister ve ya evin de bornozu geceliği ile dolaşmak ister bütün özelini bir oda da yaşamak zor olmaz mı senin için
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 537 cevap paylaştı. “Merhaba , genelleme yapmak her ne kadar yanlış ve doğru bir düşünce olmasada görünen köyde klavuz istemez bilinmez ucu açık bir soru sormuşsunuz ama bunu Beş (5) yaşındaki bir çocuğa sorsanız “şiddetli geçimsizlik” ile sonlacağanı söylerdi…
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılO kayınvalidene bağlı bir şey.
Yani iyi, kafa dengi, anlayışlı, empati duygusu yüksek birisiyse fazla sorun yaşamazsınız. Tabi aynı evin içerisinde kendinize ait özgür alanınız olabilmeli, bu çok önemli.
cut.00 Yorumla
+1 yılBeni anne babam dişliyor. Mutlaka dişlanirsin. Hadi onu geçtik mutlaka sorun çıkacak laf sokmalar olacak. Sonra belki yatmam kalkmam içmen yemen hizmet etmen göze batacak Ama kocanla aynı eve çiksan mis gibi karışan eden yok. Zaten bu yaşimda kendi anne babamin bile bazenleri dişlamasina uğruyorum kardeş cadısınin cadiliklarina katlaniyorum yeri geliyor dayak yiyorum hakaretler işitiyorum sasagilamalarina maruz kaliyorum.
10 Yorumla
+1 yılSakın bulaşma derim ablam aynı durumda şu an kaynanası çok iyi görünüyor dışardan ama ablama asla öyle değil akşama kdr ablam her işi yapar herşeye o koşturur bir yerden sonra eşinle aran açılır bi iş yapmak istersin yapamazsın kendi evin değil bir ihtiyacın olur kaynanan her özelini bilir hiç gerek yok yakınlarda ev tutarsınız olur biter
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılSakın yapmayın bunu, hele yeni evli bir çift olarak kesinlikle yapmayın. Eşinden, ayrı evde oturmayı talep etmeye hakkın var. Eşinin ayrı ev açmaması da boşanma nedeni. Ev üstüne ev olmaz.
10 Yorumla
+1 yılBi erkeği çok seven iki kadın hangi konumda olursa olsunlar asla anlaşamazlar lakin bu demek değildir ki kaos çıkmalı; kişilikler oturmuşsa güzel olur.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 762 cevap paylaştı.
+1 yılYani çok zor bir şey. Ne kadar iyi birine olursa olsun illaki her şeye karışacak. Sen çalışıyorsan pek görmezsin sorun olmaz ama çalışmıyorsan sıkıntı büyük
10 Yorumla Aile & Toplum konusunda 819 cevap paylaştı. Oyyy bi de tek çocuk öyle mi? Evde sana huzur vereceğini sanmıyorum, geçmiş olsun. Muhtemelen seninle sidik yarışına girecek bir bunakla aynı evde kalacaksın.
10 Yorumlazor durumda veya hasta değilse kesinlikle olmaz sorun çıkmasa bile uyumlu olsak bile olmaz herkesin kendi evi böylesi daha rahat bence
20 YorumlaOlmazzz evet yalnız kadın ama çevresi eşi dostu var. Sakın birlikte kalmayın, çocuk olana kadar hele ki özel alanınız olmalı, yanlış
20 Yorumla
+1 yılEv ev üstüne olmaz ayrı eve çık olmaz uyum saglayamazsınız hani gülsen bile duyulur sarılıp bı salonda oturup film bıle ızleyemezsın yanlış bana göre
20 YorumlaÇok fazla sorun yaşarsın. Eşin ve seninle yeterince özel alanınız olmaz, eşinle ikiniz çok daha rahat edersiniz.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 445 cevap paylaştı.
+1 yılHangi sorunları çıkarmaz” diye sorsan cevabı daha kolay olurdu 😂 bana göre bi olay değil her yönden sıkıntı bence..
10 Yorumla Bence sınırlarını koru istediğin istemediğin şeyleri hoslandigin hoslanmadigin şeyleri baştan şöyle sonra sorun cikar
10 Yorumla
+1 yılKendi annemizle bile zor anlaşıyoruz kimi zaman bu durumu hiç tavsiye etmem ne kadar iyi olursa olsun onun gözünde elin kızısın
10 Yorumla
+1 yılEv ev üstüne olmaz derler.
Yani herkesin kendine ait bir düzeni olması lazım.20 YorumlaCinsel hayat bakımından problem olur ayrıca eşler birbirine fazla yakın olamaz vs..
20 YorumlaKayınvaliden kayınvalidesinden kaynanalık gördüyse yapar. Görmediyse yapmaz. Ama tek çocuk oluncada yapmaz.
00 YorumlaBenim için problem olmaz ya. Gerçekten eğer bana kızı gibi davranırsa ben onu anne bilmekten kaçınmam
01 YorumlaBen yaşarsam eninde sonunda bir yerden sonra büyük kavgalar yaşanır habire kavganiza karışır her boka karışan insanlardan nefret ediyorum
00 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun şimdiden herşeye karışır sınır krizlerine hazır ol
10 Yorumla
+1 yılSaysam aklın hayalin şaşar yaşadım ondan biliyorum
10 Yorumla
+1 yılÖmrüne veda et bitmissin sen valide aranizada yatar artık her zaman ikinci planda olacaksin
11 YorumlaBen aynı evde kalamam. Elim dursa ayağım durmaz, sapık gelin imajı mı çizelim 🥹
00 Yorumla
+1 yılİçgüveysi gidersem sorun olmaz Kaynanamla arayı iyi tutarım düşman neticede :))
00 Yorumla
+1 yılAnnesi yanında kalmamızı istiyor!! Bu kaçman için yeterli bir cümle tatlım.
00 Yorumla
+1 yılNe gibi sorunlar çıkar net tahmini zor ama çok sorun çıkacağı belli
00 Yorumla
+1 yılİlla ki sorun çıkacaktır bunu saygı çerçevesinde halletmeniz umuduyla
01 Yorumla
+1 yılAteşle barut yan yana gelmez. Bir nevi dünyalar savaşı çıkar
00 Yorumla
+1 yılo niye bunu istiyor annende onu istesin o zaman her haltına karışır şeytan kadınlar
00 Yorumla
+1 yılİyi olmaz yeni evlisin evde çıplak bile gezersin bunlar mümkün olmaz
00 YorumlaKanka rahat takılamazsın hep ni tetikte olmak zorunda kalırsın kocanı ikna et
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılEskiler boşuna dememiş dağ dağ üstüne olur ev ev üstüne olmaz
00 Yorumla bir çok sorun olur anlaşmazlıklar vs hiç doğru değil bence
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı. sıkıntı kaç uzaklaş :D :D kim olursa olsun herkes kendi evinde
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılrahat edemezsin her an tiken üzeride olursun gezemez tozamaz
00 Yorumla Herseye karısan bi tipse vay haline ama uyum sağlayan biriyse ne güzel
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılOlmaz bana güven kayinvaliden senin annen değil bunu unutma 1 tane annen var 2. cisi her türlü karışır bu dünyanın her yerinde böyle ev kişisel ortaminiz gider her hafta kayinvalidenizi ziyaret edersiniz sonucta yaşlı haaa soyle birsey var kendine bakabilecek durumu var mı eğer yalnız yaparmiyorsa evde alın yanınıza sevaptır ben sadece gözlemlerime dayanarak konuşuyorum
021 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılArkadasim maalesef öyle herkesin kendi hayati var ben tutupta çok yaşlanınca huzur evine bırak demiyorum ya da hiç görüşme demiyorum
Cevap sahibi+1 yılDediğimi tam idrak edemediniz sanirim özel yaşantı diye bir şey var kadınla tüm bagi kesin demiyorum en sağlıklı ilişki böyledir aksi halde illaki karışacak bu konunun bir kanunu kitabi yok size kanıtlamakla ilgili bir zorunluluğumda yok özellikle tek erkek çocuksa Anne üzerine daha çok titrer bu sadece aynı evde olunca değil telefonlada çok arayabilir herkes birbirinin özel yaşantısına saygı göstermeli
Cevap sahibi+1 yılŞakamısın yaşın kaç gerçekten
Cevap sahibi+1 yılSana şöyle anlatıyım eve arkadaşlarınızı cagirabilirsiniz birlikte vakit geçirirsiniz neden evde anneniz olsunki arkadaş derken evli çiftlerle demek istedim
Yatak odasinda yasananlar da özel yaşantı oluyor sürekli araması özel yaşantıya karışmak oluyor düşünsene aricak sürekli nereye gittiniz diye ama bunları erkek tarafına caktirmadan yapicsk bu arada bu dediklerim iki taraf için geçerli
Cevap sahibi+1 yılSen her yasadigini millete gösteriyorumusun
Cevap sahibi+1 yılYa da herkese anlatiyormusun
Cevap sahibi+1 yılAma bunlar ileride çok sıkıntı olan şeyler çok derin mevzular değil herkesin yasamasi gerektiği şeyler misal ben sana örnek veriyim babanem bi ara saat 12 de babamı aradı ne yaptığını sormak için akşam 12 den bahsediyorum o akşam yazlıkta sohbet ediyordu annem ve başkalarıyla bu hiç hoş değil sabah olunca da amcamin derdini anlatmaya başladı bize ne onun özel hayatindan sırf bu olaylar yüzünden evde hep sıkıntı oldu burada yazması basit ama bi ara cidden bezmistim. Etrafımda da böyle şeyler yaşayanlar çok var biz yine iyiyiz Şu an ama bir akrabamiz Şu an boşanma yoluna doğru gidiyor neden sence kaynanası yüzünden
Cevap sahibi+1 yılİşin içine ilerde ebeveynler karisinca hoş olmuyor bazı erkekler mesela annelerini el üstünde tutup eşlerini eziyorlar bu forumda çok var öyle olay bi ara bak
Cevap sahibi+1 yılArkadas birak demek kolay insanlar evlendiği kişinin gerçek yüzünü çok sonradan görüyor bırak demekte basit bazılarınin ekonomik bağımsızlıgi yok bir şekilde seni kendine mecbur birakiyorlar boşanmak isteselerde malum ülkemizde kadın cinayetleri çok yaşanıyor yani bu da pek mümkün degil
Cevap sahibi+1 yılOyle ana kuzusu gibi aynı evde yasanmaz
Cevap sahibi+1 yılOk sen öyle zannet
- Aile & Toplum konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılKayinvaliden anne gibi yaklaşırsa hiç bir sorun çıkmaz
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 417 cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba kesinlikle böyle birşeyi kabul etme ileride pişman olursun
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 2,8b cevap paylaştı. Ücretsiz hizmetçi olarak kullanılırsın, mahremiyetiniz olmaz.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNurullaj genc cok severim şiirlerini seslendirmesini huzur veriyor
"At vuruldu içim paramparça Rüveyda"12 Yorumla- +1 yıl
Abla ne alaka
Cevap sahibi+1 yıl@bayMatthew Aaa yanlış yere yapmışim ya yorumu ghjgh🤭
Gizli Üye(25-29)+1 yılAsıl soru "hangi sorunlari daha az yaşariz? (bi ihtimal)"
Allah kolaylik versin. Cok zor. İki taraf kanatsiz melek dahi olsa00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılIyyy anacı erkeklerden nefret ederim düşman başına.
10 Yorumla
+1 yılAyrı yaşamanız tavsiyem. Yeni evleneceksiniz, her çift gibi malum şeyler yapacaksınız. Rahat edemezsiniz bir kere bence. Ama belki de bakarsın anlaşır falan şeyaparsınız o zaman çok da sıkıntı olmaz.
10 Yorumla
+1 yılYa herkes çok abartmış karşımdaki insan bana dürüst ve iyise bende öyle olurum bi Sıkıntı da olmaz zaten sevdiğim adamın annesi sonuçta
20 Yorumla
+1 yılValla cano geçirmeyi bilinirse herkesle geçinilebilir biraz hoş göre alttan alma bazı şeyleri çözer tabikş tartışmalar fikir ayrılıkları olur normal şeyler bunlar
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılÖzel hayat sıkıntı, arkadaşların sana gelmek istemez.. gibi sorunlar oluyor
00 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBir süre sonra anlaşamzsınız özel hayatınız iyiye gitmez
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİlerde yaşlandığı zaman kalır bence çok erken siz daha yeni evleneceksiniz
00 Yorumla- Devamını Gör (67)
Devamını Gör(112)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer