Dışarda sosyal anksiyetesi olan biri ile denk gelseniz nasıl hissederdiniz?

Ben toplu taşımada, AVMde, marketlerde, yürüyüşte vs kalabalık içinde geriliyorum istet istemez. Bazen bu sosyal anksiyetem, gerginliğim, utangaçlığım dışarıdan belli oluyor. Merak ettim de KS üyeleri ile dışarıda karşılaşsak ne düşünür benim gibi birinin yanında olunca 😀 Gerilir misiniz siz de djfmfmv
Dışarda sosyal anksiyetesi olan biri ile denk gelseniz nasıl hissederdiniz?
Cevapla