Asiri sosyal olan biri için , konusacak kimsenin olmaması kadar çildirtici bir şey olabilir mi?

Resmen kendi kendime gülüyorum yalnızlıktan bazen

Asiri sosyal olan biri için , konusacak kimsenin olmaması kadar çildirtici bir şey olabilir mi?
Cevapla