Bazen çok sosyal olup bazen herkese karşı sessizleşmek?

Acaba pskolojik bir rahatsızlık mi adını koyamadigim bir durumum var. Bir günde 10 kız arkadaşımla konuşacak enerjim isteğim varken. Bazı günler yazmak içimden gelmiyor isteğim olmuyor zorla gülemiyorum bunun yerine hiç yazmamayi kafa dinlemeyi tercih ediyorum. Geç yazdıklarım zaten bu şekilde konuşma istemiyorum diyip resti çekiyor. Sizde de kafa dinleme moduna girdiğiniz zamanlariniz oluyor mu bu durum anormal mi?
Bazen çok sosyal olup bazen herkese karşı sessizleşmek?
Cevapla