Kişilik & Karakter Sessizliği ile dikkat çekmeye korkan biri misin sosyal ortamlarda bu sebeple özellikle hiperaktif vibe mı görünürsün? tuba-sueda Takip Et FenomenMaster Yaş: 40 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 32 Yapay Zekaya Sor #selamgençlik 🍀🍀#Sessizliğini kamufle etmek için aşırı neşeli mi görünürsün?#bubenimolayım 🎯🎯#tubasueda 🍎🍎 Sessizliği ile dikkat çekmeye korkan biri misin sosyal ortamlarda bu sebeple özellikle hiperaktif vibe mı görünürsün? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Sosyetic_SheqiiL Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl sessiz bir anım yok benim, hep bıcır bıcırım ortam fark etmez 1 0 Yorumla
primadonna_girl Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Dikkat çekmemek için sessiz kalıyorum. Sessiz olduğum için daha çok dikkat çekiyorum 🤦🏻♀️Sevdiğim insanların yanında neşeliyimdir zaten. 1 0 Yorumla
ángelsinalasyocéano Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 4,4b cevap paylaştı. Sosyal ortamlarda yerine göre sessiz olup dinlemeyi severim. Sürekli atılgan olunca bazı kişilerin önüne geçmişim gibi hissediyorum 1 0 Yorumla
asuasuasuman Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% +1 yıl Sessizliğimi değil de yalnızlığımı belli etmemek adına konuşurum.. Sessizsem bir sorun olduğunu anlar beni tanıyanlar.. 1 0 Yorumla
Elfida277 Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Korkan biri değilim enerjik halime alışkın çevremdekiler , sessiz olunca neden diye sorarlar sırf sormasinlar diye kamufle ettiğim anlar var.. 1 0 Yorumla
Sinirrr Takip Et Master Yaş: 43 , eic 96% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,8b cevap paylaştı. Sesli/sessiz her türlü dikkat çekmek çok sinir bozucu.. 1 0 Yorumla
Carlosroberto Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Yerinde konuşup , hem eğlenceli hemde ciddi olabilmeyi seviyorum. 1 0 Yorumla
Matrix3535 Takip Et Xper 7 Yaş: 42 , eic 100% +1 yıl Her ikiside değilim içim neyse dışımda odur taklit veya maske kullanmayı sevmem 1 0 Yorumla
yusuf41414141 Takip Et Xper 2 Yaş: 40 +1 yıl Asla dikkat çekmeye uğraşmam ama dikkat çekmek kimin hoşuna gitmezki 1 0 Yorumla
Eoéa_Eoéa Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% +1 yıl Olabilir, ters olarak kendisini gösterebilir. 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
sessiz bir anım yok benim, hep bıcır bıcırım ortam fark etmez
Dikkat çekmemek için sessiz kalıyorum. Sessiz olduğum için daha çok dikkat çekiyorum 🤦🏻♀️
Sevdiğim insanların yanında neşeliyimdir zaten.
Sosyal ortamlarda yerine göre sessiz olup dinlemeyi severim. Sürekli atılgan olunca bazı kişilerin önüne geçmişim gibi hissediyorum
Sessizliğimi değil de yalnızlığımı belli etmemek adına konuşurum.. Sessizsem bir sorun olduğunu anlar beni tanıyanlar..
Korkan biri değilim enerjik halime alışkın çevremdekiler , sessiz olunca neden diye sorarlar sırf sormasinlar diye kamufle ettiğim anlar var..
Sesli/sessiz her türlü dikkat çekmek çok sinir bozucu..
Yerinde konuşup , hem eğlenceli hemde ciddi olabilmeyi seviyorum.
Her ikiside değilim içim neyse dışımda odur taklit veya maske kullanmayı sevmem
Asla dikkat çekmeye uğraşmam ama dikkat çekmek kimin hoşuna gitmezki
Ben organiztaörüm genelde 😎
Olabilir, ters olarak kendisini gösterebilir.
Doğuştan hiperaktif biriyim.😄