İnsanların arasında sessiz sedasız durmak acınası mı?

Abicim bana üzülmeyin ya! Sanki herkes bana üzülüyormuş gibi geliyor. Ben yalnızım ve mutluyum. Şu an bir iş yerindeyim ve kimseyle muhatap olmuyorum. Çünkü ben insan seçiyorum. Herkes herkesle anlaşamaz. Siz de benle anlaşmayın. Sizi beğenmiyorum. Neyime güveniyorum? Kendimde uğraşlarım var. Bunlar bana yetiyor. Size nee?
Acınası mıyım?
İnsanların arasında sessiz sedasız durmak acınası mı?
Cevapla