Kayınvalidem sürekli bize geliyor, özel alanım kalmadı, rahatsız olmam saygısızlık mı?

Biz çok zor bir dönemden geçiyoruz eşimde bende işsiziz maddi manevi elinden geldikçe destek oluyor ama tam bir kayınvalide her gün geliyor bize özel alanımız kalmadı 6 senedir evliyiz 1 oğlumuz var.

lakin bu 6 senede çoğu zaman onun ayarsızlığı yüzünden kavga etmişizdir.

benim babam kalp krizi geçirdi ameliyat oldu, annem onu yalnız bırakamıyor evimiz 5 ci katta babam ani hareketler yapamıyor olurda işe başlarsam kayınvalidem bakacak oğluma maalesef ara da annemde gündüzleri gelir dedim kayınvalidem de eşimde bana laf ettiler 6 aydır nerdeymiş annem diye

annem çoğu zaman geldi ama eşim evdeyken nasıl gelsin işsiz zaten daha da sıkılmasın diye gelmedi.

kayınvalidemin bu huyları beni çok sinirlendiriyor bu gece yine geldiler eşimin babasıyla

misafir severim sorun yok kalkmış bana diyor ki sorun mu var aranızda ikinizde yüzü asık dedim yorgunuzdur oğlan durmadı siz gelmeden film izliyorduk.

böyle ortalığı karıştırsın.

eşimde hiç ortayı bulmuyor bana diyor o gelmese kim gelecek bize yalnız kalacaksın evde.

Annen hani gelmiyor diyor kıyaslama yapıyor.

kendimi çok yalnız hissediyorum bu evlilikte ne yapmam lazım?

Güncellemeler
4 ay
İnşallah zamanla düzeltiriz tabii ki hayatımızda daha ciddi sorunlarımız var belki bunlarda eklenince batıyor her şey
Kayınvalidem sürekli bize geliyor, özel alanım kalmadı, rahatsız olmam saygısızlık mı?
Cevapla