Alt komşunun kapıya koyduğu güvenlik kamerasını şikayet etsem kaldırılır mı?

Apartmanımız tek daire 4 kat ben en üstteyim 3. Kattaki komşum kapısına kamera taktırdı asansörsüz olduğu için ordan geçip yukarı çıkıyorum mecbur sadece kendi kapısını ve alttan gelen merdivenlerin birazı görünüyor bu şekilde şikayet edebilir miyim

Alt komşunun kapıya koyduğu güvenlik kamerasını şikayet etsem kaldırılır mı?
Cevapla