İnsanlardan, annemden herkesten nefret ediyorum ama kötü biri değilim fıtratıma uygun değil sadece def ediyorum?

Hep mücadele etmek zorunda kalıyorum kahretsin, bu yüklerin altında kalmak zorunda mıyım çıkmak için cebellesiyorum doğduğumdan beri. Lütfen çocuk yapmayın insanlığa ve kendinize iyilik yapın ama asla çocuk yapmayın

İnsanlardan, annemden herkesten nefret ediyorum ama kötü biri değilim fıtratıma uygun değil sadece def ediyorum?
Cevapla