Erkek arkadaşımı aldattım çok pişmanım sizce ona anlatmalı mıyım?

5 yıllık bir birlikteliğim var. Ona çok değer veriyorum çok da seviyorum. Geçenlerde normal bir erkek arkadaşımla takılıyorduk daha sonra yurt dışından getirdiğimiz bi tekila vardı onu içelim dedik yanında birayla..Çok içmedik aslında ama sanırım birayla birlikte karışınca baya bir çarptı. Sarhoş olduk baya yakınlaştık ve öpüştük..Nasıl oldu bilmiyorum ama sanki kendime engel olamadım. Kendime geldiğimde çok pişman oldum. Günlerdir kendimi yiyip bitiyorum nasıl böyle bir şey yaptım diye. Bunu sevgilimden gizlemek aldatmaktan daha kötü hissettiyor..O bunu haketmiyor. Tüm gerçekliğiyle anlatmak istiyorum ona her şeyi. Sizce kararım doğru mu? Anlattıktan sonra da ne olur bilemiyorum..
Güncellemeler
+1 yıl
Sonucunun ne olacağı, ayrılıp ayrılmayacağımız önemli değil. Sadece doğru olanı yapmak istiyorum. Anlatırsam onu daha çok üzmüş mü olurum yoksa anlatmazsam 2. kez aldatmış mı olurum? Buna karar veremiyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Ben anlatmaya karar verdim. Ne olursa olsun, madem bir hata yaptım sonuçlarına katlanmak istiyorum. Soruma cevap verenlere ve hem eleştirip hem cevap verenlere teşekkürlerimi iletiyorum. Ancak sadece eleştirenlere teşekkür etmiyorum. Kimse dört dörtlük değil kimse hatasız değil. Lütfen biraz aynaya bakın.
Erkek arkadaşımı aldattım çok pişmanım sizce ona anlatmalı mıyım?
Cevapla