Her seferinde tartışıyoruz.
Rus Dili ve Edebiyatı son sınıfım. Rusçam C2, açıktan Dış Ticaret okuyorum.
Formasyon ve yabancılara Türkçe eğitimi verebilmek için sertifikalarım mevcut.
İngilizce B1 ve Almanca A2 biliyorum.
Halen işsiz kalacaksın, devlette memur falan olmazsan boşsun diyor. Her ne kadar kendime olan güvenim yüksek olsada bir yerden sonra o haklı mı diye düşünüyorum...
Rus Dili ve Edebiyatı son sınıfım. Rusçam C2, açıktan Dış Ticaret okuyorum.
Formasyon ve yabancılara Türkçe eğitimi verebilmek için sertifikalarım mevcut.
İngilizce B1 ve Almanca A2 biliyorum.
Halen işsiz kalacaksın, devlette memur falan olmazsan boşsun diyor. Her ne kadar kendime olan güvenim yüksek olsada bir yerden sonra o haklı mı diye düşünüyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer