Ailemde sürekli zorbalık ve hakaret görüyorum, özgüvenimi nasıl toparlayabilirim?

Bir kız var ona öyle gıpta ederek bakıyorum kı sürekli kendimle kıyaslıyorum keşke ben onun yerinde olsaydım diyorum onun ailesi düzgün zulüm zorbalık görmüyor özgüveni yüksek seviliyor değer görüyor ben ise küçüklüğümden belli erkek kardeşlerim eleştirip hakaretler ediyor kufurler ediyor anne babamın bile gücü bunlara yetmiyor evlenip defolup da gıtmıyorlar hakkımı savunup karışıklık verınce vurmaya kalkıyorlar hepsininde yaşı büyük ama adam değiller çok ağlıyorum benı evde barındırmıyorlar oturuşum kalkışım bile sıkıntı telefonda bırısıyle konuşsam o söylediğim sözlerle bile alay ederler beni küçümsüyorlar eziyorlar

Ailemde sürekli zorbalık ve hakaret görüyorum, özgüvenimi nasıl toparlayabilirim?
Cevapla